PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mały biznes-ale jaki???

  • 1. Data: 2003-05-30 11:28:51
    Temat: Mały biznes-ale jaki???
    Od: a...@o...pl

    Witam!

    Planuję ropocząć działalność gosp. ale nie mogę się zdecydować co konkretnie.
    W założeniu ma to być działalność:
    1)raczej handlowa
    2)jedno- lub dwuosobowa na początek
    3)wymagająca zainwestowania 4-8 tyś. zł (lub więcej jeśli współpraca )
    4)całoroczna
    5)raczej dla szerokiego grona klientów
    6)umożliwiająca pokrycie kosztów i dająca zysk na głowę netto min. 900 zł/msc
    7)nie ‘uwłaczająca’ (typu np. sieci handlowe łańcuszkowe, akwizycja itp.)

    (przepraszam jeśli kogoś tu uraziłem)
    8)nie wymagająca posiadania ‘znajomości’ w US, ZUS-ie, urzędzie miasta
    itp.

    Może to być tzw. ‘dojna krowa’ tzn. niewielki zysk ale
    ‘pewny’

    Jeśli ktoś ma pomysł to proszę o wpis.
    Możliwe nawiązanie współpracy z osobą (osobami) z Krakowa – konieczna
    solidność, uczciwość, zaangażowanie, wiek do 30 lat; mile widziany wkład
    własny ;-)

    Za wszelkie sensowne wpisy - z góry dzięki!

    Arkadiusz