PracaGrupypl.praca.dyskusje › ty Drozd!!!

  • 1. Data: 2003-05-30 10:37:58
    Temat: ty Drozd!!!
    Od: "Vautrin" <N...@f...pl>

    moze bys tak sam kiedys cos madrego od siebie dodal na tej grupie, bo jak na
    razie to nie blyszczysz nadmiarem wiedzy i elokwencji, wiec moze powstrzymaj
    sie od tych komentarzy w postach ktore nic nie wnosza, twoj pkt widzenia
    jest bez znaczenia man!

    Pozdro dla pana Roberta D.

    (przepraszam grupowiczow ale nie moglem sie powstrzymac)
    - - - -

    "Spojrz w swoja glowe - mysli granatowe
    Mysli jalowe na trawie na jawie
    To nie zycie przy kawie to nie film i gratka
    To nie misia Puchatka tak piekna chatka
    To pustka w glowie to pustka w mym slowie
    To pustka w mej duszy jak bardzo mnie suszy"

  • 2. Data: 2003-05-31 16:12:05
    Temat: Re: ty Drozd!!!
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>

    Stało się to Fri, 30 May 2003 12:37:58 +0200, gdy "Vautrin"
    <N...@f...pl> napisał:

> [...]
    >sie od tych komentarzy w postach ktore nic nie wnosza, twoj pkt widzenia

    A konkretnie to o co Ci chodzi?

    pzdr
    Robert

    ps. wiem, z trollem i anonimem sie nie dyskutuje, ale ciekawy jestem
    dlaczego misio wybrał właśnie mnie.

  • 3. Data: 2003-05-31 17:32:17
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert Drozd wrote:
    > ps. wiem, z trollem i anonimem sie nie dyskutuje, ale ciekawy jestem
    > dlaczego misio wybrał właśnie mnie.

    moze ze wzgledu na maila ? ;) (domene)