PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!

  • 1. Data: 2003-05-30 10:13:10
    Temat: Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!
    Od: "Anka" <a...@N...gazeta.pl>

    Chciałabym się starać o pracę przedstawiciela medycznego ale słyszałam ,że
    wcale nie jest to łatwa i przyjemna praca. Jeśli ktokolwiek z tej branży
    udzielił by mi bardziej szczegółowych informacji na temat tej pracy byłabym
    wdzięczna :) !!!

  • 2. Data: 2003-05-30 15:22:27
    Temat: Re: Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!
    Od: "karmelowy" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anka" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wcale nie jest to łatwa i przyjemna praca. Jeśli ktokolwiek z tej branży
    > udzielił by mi bardziej szczegółowych informacji na temat tej pracy

    http://www.vilcacora.com.pl/archiwum/repy.html

    a tak wogóle to jak masz "tupet",jesteś asertywna i nieczuła na ludzką
    krzywdę masz wykształcenie przyrodnice/medyczne jesteś ładna, zgrabna przy
    tym pazerna na pieniądze oraz łatwo chłoniesz wiedzę ale nie starasz się
    myśleć za wiele co sie kryje za tą pracą to praca jaknajbardziej dla ciebie

    generalnie wszystko kręci się wokoło recept... do których wypisywania
    namawiałabyś lekarzy... to tak ogólnikowo ale jaknajbardziej prawdziwie

    Sorry ale mam strasznie negatywny stosunek do repów, praca jest po prostu
    podła. orprócz dużych pieniędzy i wycieczek to nic przyjemnego żerować na
    ludzkiej chorobie bo niestety w Polsce ta praca sprowadza się głownie tego
    (IMHO)
    pozdro

  • 3. Data: 2003-05-30 16:27:57
    Od: "Jaber" <j...@w...pl>

    > byłabym

    jezeli nie jestes lekarzem z wykształcenia, to sie za to nie
    bierz
    Twoje audytorium to sami lekarze więc NIGDY nie bedziesz przez
    nich
    brana na serio. Oni zwasze widza w tym sciemie,
    jak nie-lekarz namawia ich do wypisywania takiego czy innego
    leku,
    bo jest nowy, lepszy od tych , co stosuja do tej pory.

    pozdrawiam
    Jaber

  • 4. Data: 2003-05-30 17:09:22
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Moge Ci udzielić pewnych rad ale to nie może znaleść sie na tym forum.Napisz
    do mnie @ ja odpowiem

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 5. Data: 2003-05-30 21:02:59
    Od: "Lukas" <n...@o...pl>

> [...]
    > leku,
    > bo jest nowy, lepszy od tych , co stosuja do tej pory.

    właśnie lekarze juz wiedzą , że odwiedzają ich leszcze z medycyny
    ale licza na dobrego "hadlowca"
    i czekają tylko aż otworzysz kuferek i cos ciekawego wyczarujesz

    ja w moim powiecie wyposażyłem troche gabinetów lekarskich w dobre kompy z
    fajnymi monitorkami
    a fakturki szły na firmy medyczne

    więc tak naprawde 10% rozmów jest prowadzonej na temat medykamentów

    rozdawanie wycieczek - fakt
    moja sąsiadka (pediatra) jest dwa razy do roku w ciepłym kraju
    ale ja juz przestałęm z dziecmi do niej chodzić
    ( te recepty :) )

  • 6. Data: 2003-05-31 11:01:19
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Nie zapomnij że gdyby nie pomoc firm pacjeni nic już by nie mieli nawet czym
    zmierzyć ciśnienia czy poziomu cukru we krwi.Działania repa to nie
    rozdawanie biletów na Kanary.
    A Twoja sasiądaka lekarka pamiętaj że nie tylko pracuje w przychodni ale
    równiez ma swój prywatny gabinet-może stać ja na to żeby wyjechać na
    wycieczkę za granica za własną kase.
    Po za tym jestem pewne że sam dasz lekarzowi łapówke jak bedzie chorował
    ktoś z Twoich bliskich-bo bedzie Ci zależało na bardzo dobrej opiece.
    Lekarze nie sa utrzymywani przez firmy farmacuetyczne.
    Praca jak każda inna.
    Jakbyś sprzedawał papierosy to był byś odpowiedzialny za to że ludzie
    choruja na raka płuc?
    Śmieszne macie podejście do tego tym bardziej że nie ma pracy i każda posada
    jest na wagę złota.
    pzdr.

  • 7. Data: 2003-05-31 13:09:00
    Od: "BPX" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie zapomnij że gdyby nie pomoc firm pacjeni nic już by nie mieli nawet
    czym
    > zmierzyć ciśnienia czy poziomu cukru we krwi.

    No tak robicie to oczywiście bezinteresownie, tak jak remont zamku pana
    Sośnierza :P
    i chyba trochę nadużywasz słowa pomoc, bo przecież te urządzenia to pacjent
    musi od was kupić, no chyba że rozdajecie za darmo to ja poproszę 2, bo
    jeden już sam sobie kupiłem, no ale co mi tam...

    >Działania repa to nie
    > rozdawanie biletów na Kanary.

    Nie, od tego są raczej biura podróży, i pewnie też zaprzeczysz że nie
    egzekwujecie informacji o ilości recept wypisanych przez lekarza, aby na tej
    podstawie zaprosić go na wyc... upps "konferencje" oczywiście

    > Po za tym jestem pewne że sam dasz lekarzowi łapówke jak bedzie chorował
    > ktoś z Twoich bliskich-bo bedzie Ci zależało na bardzo dobrej opiece.

    Tu masz racje, tak się już niestey nauczyliśmy...

    > Lekarze nie sa utrzymywani przez firmy farmacuetyczne.
    > Praca jak każda inna.

    Jasne, przecież trudnio żeby firmy pensje płaciły, to na szczęście reguluje
    ustawa o zawodzie lekarza, a że służba zdrowia to synonim zapaści to taskie
    działania faktycznie w naszej rzeczywistości są postrzegane jako pomoc

    Ale nie mów mi że czarne to białe i odwrotnie, owszem firmy musza działać i
    bez nich opieka zdrowotna była by ruiną średniowieczną gdzie laczono by przy
    pomocy rtęci, ale z drugiej strony lobby farmaceutyczne to najbardziej
    dochodowa gałęź i każda z firm poci się aby w tych 5 dyscyplinach gdzie
    ludzie najbardziej chorują sprzedawać swoje preparaty które mają tyle
    odpowiedników co firm je produkujących, dlatego dochodzi to takich rzeczy, a
    że nasz system zdrowotny, mentalny i wogóle jest kurew... korupcjogenny więc
    jest jak jest.

    pozdro i EOT bo to już mocno wychodzi poza tematykę grupy

  • 8. Data: 2003-05-31 13:09:36
    Od: "BPX" <e...@g...pl>

    > Moge Ci udzielić pewnych rad ale to nie może znaleść sie na tym
    forum.Napisz
    > do mnie @ ja odpowiem

    mówisz że praca jak każda inna... to może podzielisz się tymi rewelacjami na
    forum...w końcu mówimy tu o szeroko rozumianej pracy

  • 9. Data: 2003-05-31 13:46:15
    Od: "Magda" <m...@w...pl>

    Po pierwsze lobby farmacetyczne jest bardzo małe w Polsce.PO drugie nigdzie
    nie nic za darmo.
    Ja wiem że ty chciałbyć leczyć sie za darmo-musisz sie o to postarac
    inwalida wojenny ma za darmo leki.
    Po drugie masz pieniądze więc stać Ci na kupno alparatu do mierzenia
    ciśnienia gratuluje.
    Jest wielu ludzi których niestac na kupno tego aparatu i chodzą do
    przychodni
    Leki są i będą przepisywane tak czy tak.
    Wcale tak duzo firmy nie daja lekarzon tym w przychodniach.
    Nawet niechce myslec co sie dzieje na szeblu ministerski.Jak oni sami sie
    domagaja łapówek bo sa od lat nauczeni do brania.
    A ten biedny lekarz który przyjmuje dziennnie 100 pacjentów.Ty dając
    lekarzowi łapówke żeby przyją kogoś z Twoicj bliski do szpital nie matrwisz
    sie tym że na to miejsce czekał jakiś biedak który nie miał kasy.
    Mówię Ci że lekarze nie robia takich kokosów jak sie wszystkim wydaje.
    Po za tym to jest forum praca i powinniśmy rozmawiać o pracy a nie o tym co
    z tego mają lekarze.Tobie nikt nie siedzie w kieszeni i nie wylicza ile od
    kogo dotałeś kasy.
    Jaką masz prace?

  • 10. Data: 2003-05-31 14:29:05
    Od: "BPX" <e...@g...pl>

> [...]
    nigdzie
    > nie nic za darmo.
    > Ja wiem że ty chciałbyć leczyć sie za darmo-musisz sie o to postarac

    Przeinaczasz trochę Magdo. nie mówię że chciałbym leki za darmo, ale chce je
    dostawać dlatego że są mi potrzebne do konkretnego leczenia, nie ukrywam że
    jaknajtańsze i tak samo skuteczne (bo jeeśli chodzi o leki to takowe są) i
    nie chce żeby poza merytorycznymi i naukowymi wskazaniami do wypisania
    recepty na konkretny lek stało jeszcze coś innego...

    > Po drugie masz pieniądze więc stać Ci na kupno alparatu do mierzenia
    > ciśnienia gratuluje.
    > Jest wielu ludzi których niestac na kupno tego aparatu i chodzą do
    > przychodni

    Na szczęście mnie narazie stać na leki i aparat ale myślę też o tych
    ludziach którzy
    dostając receptę na np taką prostą cefalosporynę za 60 złotych odchodzą od
    okienka w aptece bo nie mają za co jej kupić, a pani farmaceutka nie ma już
    prawa podać taniego, polskiego odpowiednika. a to tylko przykład na prosty
    antybiotyk...

    Masz rację, nie ma co się tu droczyć bo można tak ciągnąć w nieskończoność
    ja wiem swoje, ty też :-)

    Pozdro