PracaGrupypl.praca.dyskusje › koszty pracy

  • 1. Data: 2005-12-02 14:59:28
    Temat: koszty pracy
    Od: marcind <m...@w...pl>

    witam
    nie wiem czy dobrze sformułowałem temat, ale chciałbym sie dowiedzieć
    ile (w miarę dokładnie) wynoszą zarobki netto przy 3600PLN brutto? I
    ewentualnie co jest z grubsza potrącane (brutto-netto=??)

    pozdrawiam
    marcind

  • 2. Data: 2005-12-02 15:01:48
    Temat: Re: koszty pracy
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    portale hr-owe i kalkulatory płacowe. będziesz miał dokładnie informacje co
    przy jakiej umowie i jak jest odprowadzane do państwa.
    ps. pytanie 3x w tygodniu, gugle twoim przyjacielem jest
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2005-12-02 15:07:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    marcind napisał(a):

    > nie wiem czy dobrze sformułowałem temat, ale chciałbym sie dowiedzieć
    > ile (w miarę dokładnie) wynoszą zarobki netto przy 3600PLN brutto? I
    > ewentualnie co jest z grubsza potrącane (brutto-netto=??)

    Użyj google, szukaj 'kalkulator netto bruto'. A tak na oko to ok 2250
    na reke.

    j.

  • 4. Data: 2005-12-02 16:21:17
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

    Użytkownik "marcind" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ile (w miarę dokładnie) wynoszą zarobki netto przy 3600PLN brutto? I
    > ewentualnie co jest z grubsza potrącane (brutto-netto=??)

    2412,09zł netto Przynajmniej tak pokazuje jeden z kalkulatorów w necie.