PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Thu, 20 May 2004 08:25:39 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@195.150.162.92

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:c8gnhq$j66$2@absolut.sgh.waw.pl...
    > No i? Wstydzisz się tego co piszesz? To może parę lat tylko czytaj
    > Usenet a jak już dojdziesz do wniosku, że tego co chcesz napisać
    > za parę lat nie będziesz się wstydziła, zacznij pisać. I pomyśl

    Nie rozumiem dlaczego od razu moje podejscie szufladkujesz do kategorii
    wstydu. Mam do bolu swiadomosc, jak dzialaja spidery przeszukujace siec, jak
    dziala indexery i wyszukiwarki, bo tworze strony WWW wlasnie z mysla o jak
    najwyzszym ich zaindexowaniu. Zalezy mi, zeby na moj temat w sieci byly
    dostepne tylko konkretne wyselekcjonowane informacje.

    Nie musisz tego rozumiec, czy robic tak samo, po prostu przyjmij do
    wiadomosci, ze nie kazdy ma ochote ujawniac swije dane w Usenecie.

    > przy okazji dlaczego trolle, idioci newsowi i wiejscy pismacy
    > usenetowi w 99% przypadków podpisują się pseudonimem, a ludzie
    > którzy normalnie dyskutują podpisują się własnym nazwiskiem.

    Hmmm... znam wielu wartosciowych ludzi, ktorzy podpisuja sie pseudonimem,
    wlasnie po to, zeby chronic swoja prywatnosc.

    > Jak zakładasz, że kiedyś możesz się czegoś co napiszesz wstydzić
    > to mam dobrą radę: nie pisz tego po prostu.

    Jesli bede kiedykolwiek swoje podejscie rozpatrywac pod katem wstydu, to
    pisac nie bede. Ale dopoki kieruje mna pragnienie spokoju, nie widze takiej
    potrzeby.

    Kania