PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Thu, 13 May 2004 11:29:38 +0000 (UTC)

    Coinneach Odhar napisał(a):

    > Święte słowa! Ktoś tu już pisał, żeby zaufać ludzkiej inteligencji
    > i ja to zdanie podzielam. To chyba nie jest takie trudne, żeby
    > odróżnić spam?

    ja sie obawiam, z ejak to bedzie wolne od moderacji to zasypia nas
    spamem, oferta zarabiania na mailach itp. co znacznie utrudni
    wyszukiwanie ofert. z drugiej strony jesli na te oferty mam czekac
    tydzien * to nie wiem czy nie wolalbym sie przekopywac przez ten caly
    syf. ciezka sprawa.

    * - trzeba tez pamietac ze spora czesc tych ogloszen nie pojawia sie
    tylko na p.p.o ale w roznych innych serwisach i gazetach. przy takich
    opoznieniach (na dzisiaj mamy juz 4 dni) aktualnosc tych ogloszen
    totalnie traci sens. nasze zgloszenia moga byc juz totalnie
    nieaktualne.

    dla przykladu: pewne ogloszenie pojawilo sie w niedziele na praca.pl, w
    poniedzialek rano wyslalem CV, w poniedzialek tez ukazalo sie ono w
    wyborczej, a o 14 mialem telefon z umowieniem na rozmowe.

    i z drugiej strony: jak dawalem oglozenie o pracy to 60% zgloszen
    przyszlo w pierwszym dniu kiedy to wybralem juz sobie 5 interesujacych
    mnie osob, ogloszenia jeszcze splywaly gdzies przez tydzien ale z uwagi
    na czas nie bylem juz zainteresowany.

    reasumujac: czas jest tutaj bardzo wazny. jak dla mnie 4 dni opoznienia
    to juz wiecznosc.

    pozdrawiam

    --
    nrm