PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Thu, 13 May 2004 12:36:34 +0000 (UTC)

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Beużytecznymi? Nie rozumiem. Jeśli ktoś ma jakieś ogłoszenie na
    > _wczoraj_, to nie opiera swojego procesu rekrutacji na grupie
    > pl.praca.oferowana

    a jak ma na jutro, pojutrze, popojutrze itd.? ;-) to dalej nie lapie
    sie w cyklu puszczania ogloszen na p.p.o

    no i zobaczmy na profil tej grupy: spora czesc stanowia drobne oferty,
    malych firm, sporo zwiazanych z informatyka/stronami www/grafika a tam
    czesto czas gra role. sa i ogloszenia wiekszych i duzych firm ale i tu
    zauwazylem, ze p.p.o jest jednym miejscem z wielu gdzie takie
    ogloszenie sie ukazuje. tu mozna polemizowac czy czas gra role bo
    najczesciej proces rekrutacji trwa dluzej niz tydzien czy dwa, niemniej
    przy calej reszcie ogloszen sklonny jestem twierdzic, ze 4 dni to spore
    opóznienie.

    z drugiej strony spam to spory problem, sam prowadze duzy serwis i na
    moje konta dziennie przychodzi tego dziesiatki sztuk dziennie -
    zakladajac, ze na adres grupy przychodzi tego conajmniej tyle samo to
    juz jest ogromny problem.

    ciezko jest mi wyobrazic sobie dobre wyjscie z tej sytuacji oprocz
    kilku moderatorow.

    pozdrawiam

    --
    nrm