PracaGrupypl.praca.dyskusjeopóźnienia na p.p.oferowana › Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    From: marcins <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Date: Wed, 12 May 2004 13:22:11 +0200

    PRIV wrote:

    > U?ytkownik "Jakub" <j...@R...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Dok?adnie tak...flaki si? wywracaj? jak zachodzi konieczno?c wys?ania tam
    > og?oszenia.
    > Jak na d?oni widac , ?e swoim kolesiom puszczaj? to co innym ( nie
    > znajomym) blokuj?.

    mozesz dac przyklad kolesiostwa? a jak nie to zamknij gebe na klodke.
    bo to juz pomowienie

    > We ?bach im "w?adza" poprzewraca?a. Jak tak dalej pojdzie to b?d?
    > sprawdzali ortografi?.

    a co w tym ZLEGO ze sprawdzac beda ortografie ?? w jakim swietle
    pokazujesz firme piszac z bledami ? stary zastanow sie nad tym co
    napisales ?

    > A to ?e olewaj? swoje zadania , czego dowodem s? opoznienia , to ju? co
    > najmniej dra?stwo.

    chcesz zostac moderatorem ????

    > Ireneusz Ch

    proponuje panie irku przeczytac znowu

    a jak nie bedzie moderatora beda sie pojawialy posty pokroju :
    "Szukam dwoch gosci z Wawy, ktorzy na zlecenie poturbuja panienke i
    ogola jej
    glowe jednej panience."

    m.