PracaGrupypl.praca.dyskusje › opóźnienia na p.p.oferowana

  • 11. Data: 2004-05-12 11:30:18
    Temat: Re: opóźnienia na p.p.oferowana
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > chetnie zaplacil bym [tą symboliczną złotówkę] w jakis prosty sposob za
    > szybkie i rozlegle zamieszczenie takiego ogloszenia
    > niestety wszelakei portaliki jakoś nie sprawdzily sie przy kolejnych
    > rekrutacjach natomiast usługi HR są stanowczo za drogie dla małej w końcu
    > firmy..

    Jak do tej pory staramy sie szybko publikowac ogloszenia naplywajace na
    praca.pl
    bezposrednio z formularza, jest to bezplatne wiec pojawiaja sie ogloszenia
    malych firm (co mnie bardzo cieszy),
    ktorych nie stac na uslugi agencji HR
    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 12. Data: 2004-05-12 11:45:29
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-12 13:22, osoba przedstawiająca się jako "marcins" napisała
    co następuje:

    Proszę...

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 13. Data: 2004-05-12 12:08:48
    Od: Jakub <j...@R...onet.pl>

    praca.pl wrote:

    > pl.praca.oferowana o ile mi wiadomo nikt nie blokuje, jedynie moderator
    > upublicznia
    > nowe oferty, a ze ma problem z systematycznoscia to juz inna sprawa.
    > Kazdy czlowiek ma swoje obowiazki zawodowe a bycie moderatorem to sprawa
    > charytatywna.
    > Grupowicze mogliby sie zlozyc po 1 pln na pensje moderatora, moglaby
    > uzbierac sie niezla sumka i kazdy by byl happy.

    Taka propozycja jest po prostu śmieszna. Nikt moderatorowi nie każe być
    moderatorem. Podjęcie się takiego wyzwania wiąże się z obowiązkami, i
    jeśli ktoś nie potrafi ich udźwignąć, to może niech lepiej zajmie się
    swoimi sprawami. A proponowanie grupowiczom płacenia (nawet
    symbolicznie) moderatorowi (który jest IMHO zbędny) echh, nawet brak mi
    słów na taką gafę...

    > Niestety pojawiaja sie naduzycia i oszustwa w ofertach pracy, dlatego
    > instytucja moderatora na tej grupie
    > jest niezbedna.

    Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Oszustwa znajdą się wszędzie, nawet
    w poważanych gazetach. Nie obejmujcie nas taką troską, zazwyczaj ludzie
    szukający pracy są dorośli i potrafią odróżnić syf od uczciwej oferty, a
    moderator do tego nie jest zbyt potrzebny. Nie uchroni też przed
    sprawnie sporządzoną fałszywą propozycją pracy. Ile może pojawić się
    takich oszukańczych ofert? A ilu potencjalnych pracodawców po prostu
    zniechęci się takimi obostrzeniami i opóźnieniami? Może warto rozważyć
    ewentualne zyski i straty dla pracowników i pracodawców? Moim zdaniem
    moderator - przynajmniej w obecnej postaci - szkodzi tylko i zniechęca.
    Nie sądzę żeby jego brak ktoś odczuł w jakiś szczególny sposób.
    Proponuję przynajmniej zrobić próbę.

    Pozdrawiam,
    A. Jakubowska

  • 14. Data: 2004-05-12 12:17:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    praca.pl <z...@a...pl> wrote:

    > Grupowicze mogliby sie zlozyc po 1 pln na pensje moderatora, moglaby
    > uzbierac sie niezla sumka i kazdy by byl happy.

    Np. takiego moderatora, którym chciałeś być Ty? Heh.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2004-05-12 12:32:30
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > Np. takiego moderatora, którym chciałeś być Ty? Heh.

    Zapewniam , ze bylbym lepszy od .... poprzedniego ;)
    przynajmniej odpisywalbym na maile :)
    i to bez pieniazkow

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 16. Data: 2004-05-12 12:43:27
    Od: marcins <m...@c...pl>

    Pe.Ka wrote:
    > Dnia 2004-05-12 13:22, osoba przedstawiająca się jako "marcins" napisała
    > co następuje:

    > Proszę...

    a co to ma wspolnego z tematem ze zapytam ???????????
    m.

  • 17. Data: 2004-05-12 12:57:10
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2004-05-12 14:43, osoba przedstawiająca się jako "marcins" napisała
    co następuje:

    > a co to ma wspolnego z tematem ze zapytam ???????????

    Tylko tyle że nie da się czytać tego co wysłałeś a Twój post jak mniemam
    miał być na temat ;)
    Śledzę wątek ale nie będę się wdawał w kolejną bezsensowną dyskusję, z
    której i tak nic nie wyniknie.

    _ _ _

  • 18. Data: 2004-05-12 12:59:58
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Jakub napisał(a):

    > Chciałabym wystosować wniosek o usunięcie instytucji moderatora na
    > grupie p.p.oferowana. Uważam, że działa on na niekorzyść zarówno

    jestem ZA.

    na swoje ogłoszenie czekalem prawie tydzien.

  • 19. Data: 2004-05-12 13:06:28
    Od: "praca.pl" <z...@a...pl>

    > jestem ZA.
    >
    > na swoje ogłoszenie czekalem prawie tydzien.

    wydaje mi sie, ze to nic nie da, w usenecie nie ma demokracji
    jeden czlowiek decyduje kto zostanie moderatorem

    sprawe moze rozwiazac obecnosc kilku moderatorow
    wieksza jest szansa na obecnosc ktoregos z nich i publikacje ogloszen

    uprzedzajac kasliwe wypowiedzi uprzedzam, ze nie mam zamiaru kandydowac na
    te funkcje

    --
    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk
    k...@p...pl
    www.praca.pl

  • 20. Data: 2004-05-12 14:26:27
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    praca.pl <z...@a...pl> wrote:

    > Zapewniam , ze bylbym lepszy od .... poprzedniego ;)
    > przynajmniej odpisywalbym na maile :)

    Taaak. Oczywiście. Jakieś przykłady? Zarzutów oczywiście.

    > i to bez pieniazkow

    Tak tak. Ważne, żeby popierać swój serwis *sigh*

    --
    Przemysław Maciuszko