PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>

  • 21. Data: 2003-11-21 15:54:24
    Temat: Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "PiotrG" <p...@s...com.pl> wrote in message
    news:bpl37n$mns$1@opal.futuro.pl...

    > Kiepski przyklad. Rozumiem, ze powinna to wykonac panna z HR?

    nie administrator np.

    > Nie. Dlaczego?

    > ????? Rozjasnisz?

    po tym co wyczytalem cyt: Czy ty widziales kiedys firme wieksza od
    garazowej?
    wnioskuje ze masz kompleks wyzszosci. pamietaj nie mow hop poki nie
    przeskoczysz.

    > No to mi dowaliles ;-)
    > Rozladowales frustracje?

    tu Cie przeprosze za uzyte slowa, jednak chcialem sie zazebic do Twojego
    trybu.

    > Myslalem o ty, zeby jakos sie skonfrontowac, ale w sumie po co?
    > Zycie i tak nakopie ci do czterech liter, i kiedys moze zmadrzejesz.

    tak samo nakopie mi jak i Tobie. to nie ja zaczalem schodzic w obszary
    uniesien i dokopowynia sobie, pamietaj.

    > Odpowiesz mi jeszcze na pytania, ktore zadalem powyzej, czy juz
    > sie obraziles na smierc?

    :] kwiaty w ramach przeprosin mile widziane hehe

    > PiotrG

    mikl