PracaGrupypl.praca.dyskusje › SKOK

  • 1. Data: 2003-11-20 08:32:53
    Temat: SKOK
    Od: "justa" <j...@p...onet.pl>

    Witam,
    dostałam ofertę pracy w SKOK-u. Jeszcze nie wiem na czym ma polegac ta
    praca.
    Proszę o informacje na ten temat od osób, które pracuja, pracowały lub znają
    kogoś kto pracuje w SKOK-u.
    Pozdrawiam, justa

  • 2. Data: 2003-11-20 23:00:45
    Temat: Re: SKOK
    Od: "RobiZ" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

    > Witam,
    > dostałam ofertę pracy w SKOK-u. Jeszcze nie wiem na czym ma polegac ta
    > praca.

    Nie bardzo rozumiem... dostałaś pracę w SKOK-u i nie wiesz na jakim
    stanowisku???

    > Proszę o informacje na ten temat od osób, które pracuja, pracowały lub
    > znają kogoś kto pracuje w SKOK-u.

    Rozmawiałem z dwoma pracownikami SKOK-u: jedna z tych osób tam sprząta
    (kible, mycie podłogi, wycieranie kurzu itd.), druga jest jakimś
    kierownikiem/dyrektorem/naczelnikiem oddziału (nie pamiętam dokładnie). W
    każdym razie popytam i dowiem się na czym dokładnie polega ich praca, jaki
    mają zakres obowiązków i ile zarabiają. Z pewnością te informacje bardzo Ci
    pomogą... :-)

    --
    PZDR;
    RobiZ