PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>

  • 1. Data: 2003-11-20 09:12:37
    Temat: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
    Od: "QLmenn" <q...@p...onet.pl>

    LOL

    LOOOOOOOOOOL

    ----- Original Message -----
    From: "Molo" <t...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Sent: Wednesday, November 19, 2003 1:51 PM
    Subject: Grafik komputerowy, cały kraj

    > Podejmiemy współpracę z osobą posiadającą umiejętność tworzenia
    > grafiki komputerowej statycznej (program graficzny dowolny) i
    > dynamicznej (flash), podstawy tworzenia stron internetowych.
    > Praca przez Internet. Wynagrodzenie do uzgodnienia.

    czytaj: nie zaplacimy ;)

    > Od poszukiwanej osoby oczekujemy:
    > - kreatywnosci !
    > - umiejetnosci tworzenia grafik do stron WWW i prezentacji
    > - znajomosci programow do grafiki (dowolny program)
    > - zmysl do tworzenia animacji flashowych, 3D
    > - znajomosc flasha
    > - terminowosc
    > - zaangażowanie w wykonywaną pracę
    > - zmysł plastyczny oraz umiejętność projektowania grafiki dla stron
    > WWW
    > - ODPOWIEDZIALNOSC
    > - podstawowa znajomość PHP i SQL będzie dodatkowym atutem
    >
    > Studenci i absolwenci mile widziani.

    i z doswiadczeniem? hihi

    > Odpowiedzi na ofertę prosimy kierować na adres: t...@t...pl W

    darmowy email, jakie to przekonujace ;)

    > odpowiedzi prosimy zawrzeć adresy URL wykonanych projektów (lub
    > portfolio) i szacowane ceny wykonania grafiki dla tychże projektów.

    hehe - czytaj: chcemy zlamerowac grafike i dowiedziec sie, jakie sa ceny na
    rynku lol no chyba. ze to maja byc wyceny projektow, ktore bedzieciez robic
    dla nas, ale specyfikacje i materialy dostaniecie PO wykonaniu strony lol

    > Firma: NetVision

    o! firma vizjonerska, ktora ma vizje, czy tez odloty? ;)

    > Adres: 62-800 Kalisz, ul. Sosnowa 7
    >
    > Email: t...@t...pl
    >
    > Preferowany kontakt: TYLKO poczta elektroniczna

    czytaj: nie damy numeru telefonu, zebyscie nam d... nie zawracali. a adres
    firmy tez jest z kosmosu. to wszystko po to, zebyscie pisali na berdyczow,
    jak wam nie zaplacimy za wykonana dla nas prace ;)

    > Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty.

    czytaj: nie chce nam sie odpowiadac, zreszta - po co? ;)

    > Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli:
    > Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    > mojej
    > ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
    > zgodnie z
    > ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr
    > 133, poz.
    > 883).

    zrobimy sobie ladny bank danych z cv-kami ;)

    LOL

  • 2. Data: 2003-11-20 09:55:21
    Temat: Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Szkoda czasu na komentarz - oczywiscie pod Twoim adresem...
    Odnosze wrazenie, ze niektorzy pozostana w przedszkolu do
    konca swojego zycia.

    PiotrG

  • 3. Data: 2003-11-20 12:20:52
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "QLmenn" <q...@p...onet.pl> wrote in message

    >LOL

    popieram - w czesci przynajmniej

    1. szkoda czasu na komentowanie ogloszen
    2. szkoda czasu na komentowanie postów np. kolegi PiotraG.
    3. najlepiej nic nie pisac, a myslec swoje.

    pozdrawiam
    mikl

  • 4. Data: 2003-11-20 13:23:05
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    QLmenn <q...@p...onet.pl> napisał(a):

    Ale o co ci właściwie chodzi ? Według mnie to normalne ogłoszenie o pracy.

  • 5. Data: 2003-11-20 14:07:00
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    " leszek" <s...@g...pl> wrote in message
    > QLmenn <q...@p...onet.pl> napisał(a):
    >
    > Ale o co ci właściwie chodzi ? Według mnie to normalne ogłoszenie o
    pracy.

    "to normalne "

    w wg. mnie nie i tylko o to.

    pozdr.
    mikl

  • 6. Data: 2003-11-20 14:52:18
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > pracy.
    >
    > "to normalne "
    W/g mnie jedynym problemem jest adres na darmowym serwerze.
    Reszta - OK.

    PiotrG

  • 7. Data: 2003-11-20 14:54:50
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    > W/g mnie jedynym problemem jest adres na darmowym serwerze.
    > Reszta - OK.

    Wg mnie niekoniecznie. Jesli to bylo wysylane na grupy dyskusyjne,
    to tez bym wyslal z darmowym kontem. Koniec akcji, koniec konta:
    spam pozniej nie denerwuje.

    MarcinP

  • 8. Data: 2003-11-20 15:05:00
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Wg mnie niekoniecznie. Jesli to bylo wysylane na grupy dyskusyjne,
    > to tez bym wyslal z darmowym kontem. Koniec akcji, koniec konta:
    > spam pozniej nie denerwuje.
    No wlasnie - wykorzystanie konta darmowego jest na grupach dyskusyjnych
    jak najbardziej uzasadnione.
    Oczywiscie, dla niektorych, jest powodem nieufnosci - pewnie firma chce sie
    ukryc itd.

    Reasumujac - ogloszenie OK, nadal sadze, ze autor posta po prostu chcial
    sie poprzyczepiac albo zablysnac.

    PiotrG

  • 9. Data: 2003-11-20 15:29:00
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    PiotrG <p...@s...com.pl> napisał(a):

    > W/g mnie jedynym problemem jest adres na darmowym serwerze.
    > Reszta - OK.

    Ale przecież jest podany adres. Nie jest to więc firma krzak.

  • 10. Data: 2003-11-20 16:06:10
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Ale przecież jest podany adres. Nie jest to więc firma krzak.
    Masz racje - wiec ogloszenie jest calkwicie OK.
    Ciekawe, o co chodzilo autorowi posta, bo jego wtracenia
    w przytaczanym tekscie nie docieraja do mnie ;-)

    PiotrG