PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>

  • 11. Data: 2003-11-20 16:26:42
    Temat: Re: ogloszenie skomentowane lekko zlosliwie ;>>>
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "PiotrG" <p...@s...com.pl> wrote in message
    news:bpiojs$621$1@opal.futuro.pl...

    > Masz racje - wiec ogloszenie jest calkwicie OK.
    > Ciekawe, o co chodzilo autorowi posta, bo jego wtracenia
    > w przytaczanym tekscie nie docieraja do mnie ;-)

    pozwol ze wyjasnie Ci od mojej strony.

    sam adres podany w ofercie swiadczy o tym co autor posta napisal. dokladnie
    tak samo mysle na ten temat.

    panowie, zaraz sie nazwe firma XENON Technology z amerykanskim kapitalem,
    skrobne sobie ogloszenie ze szukam tego i tego, wy przeslecie mi cv
    (pogladam sobie, moze cos mi sie przyda) + linki (pomysly sie przydadza),
    wyceny stronek. Mi informacje zawsze sie przydadza, nie sadzicie ?

    wiec:
    Firma: Xenon Technology
    Adres: 61-612 Poznań, ul. Czosnkowa 17a
    Email: o...@t...pl

    no widzicie ile same nie podanie emaila zmienia obraz ogloszenia. tak
    przynajmnie bym wiedzial ze vision to vision, a jak nie odpisza lub sciemnia
    to wiem ze to vision a nie xenon.

    mozliwosci jest wiecej to tylko naswietlenie sprawy.

    a Wasze uwagi typu

    "No wlasnie - wykorzystanie konta darmowego jest na grupach dyskusyjnych
    jak najbardziej uzasadnione.
    Oczywiscie, dla niektorych, jest powodem nieufnosci - pewnie firma chce sie
    ukryc itd."

    sa dla mnie smieszne :-) nie obrazajac nikogo oczywiscie.
    -------------------------------

    adduser p...@x...pl
    passwd dupa

    mam konto. tu bedzie lecialy maile. koniec przyjmowania zgloszen, konto
    blokuje i po sprawie. moze jeszcze zeby pewniej bylo p...@w...xenon.pl
    wiec co ma do tego spam, to argument ktory do mnie nie przemawia.

    Pozdrawiam
    mikl

  • 12. Data: 2003-11-20 17:34:51
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> ihn
    news:bpipvv$n8f$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > a Wasze uwagi typu
    > [...]
    > sa dla mnie smieszne :-) nie obrazajac nikogo oczywiscie.

    Wobec tego może powiedz, jak byś przeprowadził rekrutację w firmie
    na stanowisko, które jest cały czas obsadzone, a człowiek na nim
    zatrudniony jeszcze nie wie o tym, że zostanie przeniesiony czy
    zwolniony? Dla ułatwienia dodam, że takie stanowisko w firmie jest
    tylko jedno...

    Aha, możesz od razu rozwiązać jeszcze jedno zadanie. Planujesz
    rozszerzyć swoją działalność i poszukujesz kogoś o określonych
    kwalifikacjach, które jednoznacznie wskazują na Twoje plany.
    Konkurencja starannie zbiera wszelkie dane, a Ty byś chciał bardzo
    ukryć przed nimi fakt prowadzenia rekrutacji na to stanowisko i
    chęć rozszerzenia działalności.

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 13. Data: 2003-11-20 17:45:27
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    mikl <i...@w...to.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > (pogladam sobie, moze cos mi sie przyda) + linki (pomysly sie przydadza),
    > wyceny stronek. Mi informacje zawsze sie przydadza, nie sadzicie ?

    Wybacz, ale cosik trujesz. Dlaczego z góry zakładasz, że masz do czynienia z
    oszustami ? Ogłoszenie jest najnormalniejsze na świecie.

    Nie znam powodów, dla których ktoś miałby robić takie bzdury w celu
    uzyskania pomysłów, linków i cenników. Na cholerę ktos ma oglądać CV - jeśli
    od studentów to nic ciekawe. Jeśli chodzi o ceny, to informacja
    bezwartościowa - co z tego, że ileś osób przysle jakies prace i poda cenę
    wykonania. Ceny sa i tam umowne, informacje generalnie bez wartości.

    Cosik ma wrażenie, że robisz z igły widły.

  • 14. Data: 2003-11-20 17:54:40
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    " leszek" <s...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > wykonania. Ceny sa i tam umowne, informacje generalnie bez wartości.
    >
    > Cosik ma wrażenie, że robisz z igły widły.

    nie zakladam z gory oczywiscie, ze mam do czynienia z oszustami. nie nie,
    nie tak mialo wyjsc.
    jest tylko taka mozliwosc. zazwyczaj nie "truje" heheh co za tekst.

    > Nie znam powodów

    min. te co wymienilem.

    > Cosik ma wrażenie, że robisz z igły widły.

    to Twoja sprawa, miej co chcesz :]

  • 15. Data: 2003-11-20 17:58:01
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> wrote
    in message news:Xns9439BC6082683Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
> [...]
    > chęć rozszerzenia działalności.

    > Aha, możesz od razu rozwiązać jeszcze jedno zadanie.

    dziekuje bardzo za zestaw pytan. pragne powiadomic juz przed rozwiazaniem,
    ze jak znajde odpowiedz to i tak nie powiem, poniewaz.

    > Konkurencja starannie zbiera wszelkie dane,

    dziekuje

    Pozdrawiam
    mikl

  • 16. Data: 2003-11-20 18:41:29
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> ihn
    news:bpivb7$8qj$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.praca.dyskusje

    > dziekuje bardzo za zestaw pytan. pragne powiadomic juz przed
    > rozwiazaniem, ze jak znajde odpowiedz to i tak nie powiem,

    Czyli piszesz dla samego pisania i trollowania? Cóż, można i tak...

    PS. Tnij cytaty

  • 17. Data: 2003-11-20 19:46:20
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid> wrote
    in message news:Xns9439C7F89B3E2Doaba.olval.thru@127.0.0.1...
    > Ke'dem guerfel "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl> ihn
    > news:bpivb7$8qj$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.praca.dyskusje

    > Czyli piszesz dla samego pisania i trollowania? Cóż, można i tak...

    czlowieku wez wyluzuj. przeczytaj jeszcze raz posta. zastanow sie nad tym o
    co w nim chodzi, co pisalem i co ty piszesz.

    n/c i eot. koniec dyskusji.

    mikl

  • 18. Data: 2003-11-21 01:13:42
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

> [...]
    sie
    > ukryc itd."
    >
    > sa dla mnie smieszne :-) nie obrazajac nikogo oczywiscie.

    Chyba: adduser praca
    Od kiedy to w nazwie usera podaje sie domene ;-)))))))))))))))))
    Dla mnie tez smieszne ;-)

> [...]
    p...@w...xenon.pl
    > wiec co ma do tego spam, to argument ktory do mnie nie przemawia.
    Kurde, ten gosc mnie rozwala ;-))))))))
    Czy ty widziales kiedys firme wieksza od garazowej? A mozesz sobie wyobrazic
    np. to, ze ten kto daje ogloszenie nie jest administratorem, bo
    administrator wraz
    z serwerem pocztowym spokojnie sobie siedza w centrali np. w Niemczech?
    Nie mozesz? Szkoda, bo tak jest z reguly w firmach nalezacych do wiekszych
    korporacji.
    Nie wspominam tutaj o chorych czasami procedurach, szczegolnie w niektorych
    firmach z ISO9001 - zalozenie konta trwac moze nawet tydzien (znam
    przynajmniej 2 takie duze firmy).
    A jesli uwazasz, ze spamu nie ma co sie bac, to pozwol, ze zforwarduje na
    Ciebie
    te maile, ktore sa odsiewane przez nasz filtr - jakies 70...200 dziennie.
    Chcesz?

    Stary, zanim sie wypowiesz na jakis temat to upewnij sie, ze masz o nim
    jakies
    pojecie, bo szkoda czasu. Przede wszystkim naszego.

    PiotrG

  • 19. Data: 2003-11-21 09:43:44
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    > Od kiedy to w nazwie usera podaje sie domene ;-)))))))))))))))))
    > Dla mnie tez smieszne ;-)

    nie podaje sie, tu nie chodzilo o intrukcje zakaldania usera tylko o
    przyklad.

> [...]
    niektorych
    > firmach z ISO9001 - zalozenie konta trwac moze nawet tydzien (znam

    Rozumiem ze pracujesz w tesco na kasie, albo na magazynie sadzac po tym co
    mowisz.
    Jeszcze do tego te twoje kompleksy hehe.
    trzeba byc tepym jak np. ty zeby pisac takie bzdety. dla mnie juz smieszny
    nie jestes, tylko glupi.

> [...]
    > Ciebie
    > te maile, ktore sa odsiewane przez nasz filtr - jakies 70...200 dziennie.

    tak chce, mozesz mi possac.

    > Stary, zanim sie wypowiesz na jakis temat to upewnij sie, ze masz o nim
    > jakies
    > pojecie, bo szkoda czasu. Przede wszystkim naszego.

    o wlasnie, rowniez ci sie to przyda.

    mikl

  • 20. Data: 2003-11-21 13:19:57
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > nie podaje sie, tu nie chodzilo o intrukcje zakaldania usera tylko o
    > przyklad.
    Kiepski przyklad. Rozumiem, ze powinna to wykonac panna z HR?

    > wyobrazic
    > niektorych
    >
    > Rozumiem ze pracujesz w tesco na kasie, albo na magazynie sadzac po tym co
    > mowisz.
    Nie. Dlaczego?

    > Jeszcze do tego te twoje kompleksy hehe.
    ????? Rozjasnisz?

    > trzeba byc tepym jak np. ty zeby pisac takie bzdety. dla mnie juz smieszny
    > nie jestes, tylko glupi.
    No to mi dowaliles ;-)
    Rozladowales frustracje?

    > o wlasnie, rowniez ci sie to przyda.
    Myslalem o ty, zeby jakos sie skonfrontowac, ale w sumie po co?
    Zycie i tak nakopie ci do czterech liter, i kiedys moze zmadrzejesz.

    Odpowiesz mi jeszcze na pytania, ktore zadalem powyzej, czy juz
    sie obraziles na smierc?

    PiotrG