PracaGrupypl.praca.dyskusje › ważne pytanie/poznań

  • 1. Data: 2003-11-20 06:33:57
    Temat: ważne pytanie/poznań
    Od: "ziggy" <r...@W...gazeta.pl>

    znajduje sie obecnie w takiej sytuacji ze muszę zdecydować o przeprowadzce
    do poznania albo oczekać z nią. jestem informatykiem kilka miesięcy po
    obronie dyplomu. Czy widzicie szanse na znalezienie pracy w poznaniu dla
    wdrożeniowca/helpdeska w stosunkowo krótkim okresie? Czy to że będę na
    miejscu szukał pracy od drzwi do drzwi różni sie znacząco od poszukiwania w
    prasie i necie. Niestety muszę stwierdzić iż nie znam rynku poznańskiego a
    studia skończyłem na drugim końcu polski. Proszę o radę i pozdrawiam