PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomóżcie!! ile zarabia kierownik filii na Ukrainie???

  • 1. Data: 2003-11-19 19:32:57
    Temat: pomóżcie!! ile zarabia kierownik filii na Ukrainie???
    Od: "Pestka" <a...@g...pl>

    czy ktos może mi powiedzieć mniej więcej ile można chcieć zarabić jako
    kierownik filii na Ukrainie?????? I o co można prosić dodatkowo? Proszę
    pomóżcie, bo zielonego pojęcia nie mam, a to pilne!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2003-11-19 20:41:10
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Ale skad Ci ma ktokolwiek powiedziec ile wziac? Nie wiadomo jka firma, jaka
    branza, jaki kapital, jaka wartosc rynkowa przyszlego kierownika na rodzimym
    rynku. Jakies szczesliwe cyferki Ci napisac???

    Zasada jest taka (rownie gleboka ja pytanie), ze zarabia tyle, ile
    wynegocjuje z pracodawca. Negocjujac kieruje sie przy tym odniesieniem do
    poprzednich/ obecnych zarobkow, ewentualnie oczekiwanym wzrostem i tym na
    ile jest mocny, aby uzasadnic swje oczekiwania . To, czego moze sie domagac
    (ale nie musi) to zapewnienie mieszkania, relokacji rodziny, pomocy w
    przeprowadzce i aklimatyzacji itd. Poprawke trzeba wziac na ewentualne
    roznice lokalnego rynku, wiec mozna sie kierwac nie wartoscia nominalna ile
    tu i ile tam, ale poziomem zycia tu i jego zachowaniem tam (uwaga na
    lokalizmy: zeby nie bylo tak, ze zechcesz wrocic i chcociaz tam zyjesz jak
    krol, a po powrocie nie bedzie cie stac na nic na przyklad zarabiasz w
    Bangladeszu 100 dolcow i nie wiadomo co mozesz miec, a u nas to nic...)
    [nikt nie rozwiazal tego nigdy w zadnej firmie, wiec sie negocjuje - jesli
    juz zostajesz ekspatem to pewnie mozesz sobie pozwolic na zadania, chyba ze
    jedziesz za kare]

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-11-19 21:09:41
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

> [...]
    > kierownik filii na Ukrainie?????? I o co można prosić dodatkowo? Proszę
    > pomóżcie, bo zielonego pojęcia nie mam, a to pilne!!!!!!!!!

    od 200 US$ do 20000 US$, samochód, komórka, mieszkanie w "dobrej" dzielnicy

    andrzej