PracaGrupypl.praca.dyskusje › ogloszenia o prace

  • 1. Data: 2004-06-27 12:33:27
    Temat: ogloszenia o prace
    Od: "siara" <s...@x...wp.pl>

    witaj pl.praca.dyskusje

    Czytam sobie oferty na pl.praca.szukana i przy niektory ogloszeniach opada
    mi kopara pod wzgledem ilosci umiejetnosci oraz wiedzy oglaszajacych sie
    bezrobotnych, glownie chyba konczacych studia studentow. I tak sie
    zastanawiam, na jakiej zasadzie pisze sie takie wlasnie ogloszenie. Czy to
    nie jest tak, ze sie wypisuje to, co sie zna z nazwy or sie slyszalo cos od
    kumpla o tym or sie czytalo cos o tym na jakiejs stronce or sie cos widzialo
    na oczy or sth + dopisek dobrze/bardzo dobrze/perfekcyjnie/etc ? Naprawde
    nie mam pojecia. Czy ten swiat oszalal czy ja jestem zacofany i pomimo
    mojego wieku umiem tak malo w porownaniu do konczacych studia dajmy na to
    "informatykow". Moge prosic o jakies slowo komentarza na temat przeze mnie
    przedstawiamy ?

    btw: umiem malo, ale nie sadzilem ze asz tak malo, chyba zyje w dupie swiata
    i nie widze co sie dzieje na swiecie ;/

    pozdro,
    siara

  • 2. Data: 2004-06-27 12:51:55
    Temat: Re: ogloszenia o prace
    Od: Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl>

    siara wrote:

> [...]
    > "informatykow". Moge prosic o jakies slowo komentarza na temat przeze mnie

    Pisane trochę z przymróżeniem oka:

    No bo to działa tak.
    Dajmy na to zrobiłeś jeden programik w Javie.
    Jakiś na 1000 linii.
    Więc piszesz, że znasz Javę + Eclipse + whatever.
    Cóż - niewątpliwie musiałeś tego użyć, więc "znasz".
    Dzięki temu przeciętny pracodawca, będzie miał "fachowca"
    od ręki. Nie będzie musiał go "przyuczać".
    A i ty przejdziesz rozmowę kwalifikacyjną, gdzie posadzą
    cię przed komputerem i tym Eclipsem. Będziesz przecież
    wiedział, gdzie jest które menu, "z pamięci". A to przecież
    przekłada się wprost na twoja efektywność.

    A tak bardziej na poważnie:

    To może mieć sens w sytuacjach, gdy się szuka niezbyt dużego zlecenia.
    Wtedy albo wiesz od razu, albo przepadłeś w przedbiegach.
    Konkurencja zaoferuje, że zrobi to szybciej o tydzień.
    Bo konkurencja wie, gdzie trzeba nacisnąć, żeby...

    --
    Stach Tlen: stachobywatelpl, GG: 1811474
    Jabber: stach at jabber atman pl