PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powinien zarabiać Specjalista ds. Projektów w branży IT - Wawa ??

  • 1. Data: 2004-06-27 12:34:36
    Temat: Ile powinien zarabiać Specjalista ds. Projektów w branży IT - Wawa ??
    Od: "ITi" <z...@o...pl>

    Wie ktoś ??

    Chodzi o kompleksowe prowadzenie projektów IT

    P.

  • 2. Data: 2004-06-27 14:39:10
    Od: "Wojciech Jakobczyk" <j...@U...gazeta.pl>

    > Chodzi o kompleksowe prowadzenie projektów IT

    tyle ile wynika z przeciecia krzywej podazy i popytu, przy danych
    ograniczeniach :)

    wojtek

  • 3. Data: 2004-06-27 19:33:19
    Temat: Re: Ile powinien zarabiać Specjalista ds. Projektów w branży IT
    Od: " Daniel" <w...@N...gazeta.pl>

    ITi <z...@o...pl> napisał(a):

    > Wie ktoś ??
    >
    > Chodzi o kompleksowe prowadzenie projektów IT
    >
    > P.

    Kompleksowe prowadzenie projektów i specjalista? Ten specjalista ma prowadzić
    projekty czy brać w nich udział? Może masz na myśli project managera? Bo z
    mojego doświadczenia "specjalista" to się raczej nie nadaje do takiej pracy.
    A całkiem poza tą dygresją płaca na takim stanowisku zależy od wielu czynniku:
    jaka firma, jakie miasto, jakie doświadczenie, jakie systemu...

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 4. Data: 2004-06-27 19:42:50
    Od: "KrzysztofM" <p...@m...pfmpfffpm.pfmpmf>

    Użytkownik "ITi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś ??
    >
    > Chodzi o kompleksowe prowadzenie projektów IT
    >
    > P.

    od 1000 do 20 000 zł (a może i więcej) - przy różnie określonych
    założeniach...

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-06-27 20:26:01
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 27 Jun 2004 21:42:50 +0200, KrzysztofM
    fffpm.pfmpmf> napisał:

    > Użytkownik "ITi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > od 1000 do 20 000 zł (a może i więcej) - przy różnie określonych
> [...]

    Prawidlowa odpowiedz brzmi "okolo 1/10 ceny samochodu" ;)

    --
    pzdr. Krzysztof

  • 6. Data: 2004-06-28 20:07:08
    Od: "KCH" <k...@W...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Dnia Sun, 27 Jun 2004 21:42:50 +0200, KrzysztofM

    >Prawidlowa odpowiedz brzmi "okolo 1/10 ceny samochodu" ;)

    Dla ułatwienia z datą pierwszej rejestracji w 1993 :D