PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie a wypowiedzenie

  • 1. Data: 2004-07-22 11:42:32
    Temat: Zwolnienie a wypowiedzenie
    Od: "raku" <r...@g...pl>

    Witam,
    Mam pytanie. Jesli pracownik zostal zwolniony z koncem miesiaca za
    wypowiedzeniem (miesiecznym ) i je podpisal, ale od tego samego dnia ma
    zwolnienie lekarskie, to od kiedy do kiedy obowiazuje wypowiedzenie? Czy
    przez nastepny miesiac, czy jeszcze nastepny?
    Co jest wazniejsze - zwolnienie czy wypowiedzenie?
    Podrawiam
    r.

  • 2. Data: 2004-07-22 11:49:56
    Temat: Re: Zwolnienie a wypowiedzenie
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [raku] - 2004-07-22 13:42:

    > Mam pytanie. Jesli pracownik zostal zwolniony z koncem miesiaca za
    > wypowiedzeniem (miesiecznym ) i je podpisal, ale od tego samego dnia ma
    > zwolnienie lekarskie, to od kiedy do kiedy obowiazuje wypowiedzenie? Czy

    Jeśli podpisał to leci. Zwolnienie może być wykorzystane w celu
    utrudnienia pracodawcy doręczenia Ci wypowiedzenia ale jak już Cię
    dorwie w firmie, wręczy i jeszcze uzyska podpis to wypowiedzenie leci.
    To niestety (a może dobrze ?) nie urlop że zwolnienie przerywa bieg.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\