PracaGrupypl.praca.dyskusje › od ogłoszenia do pracy. ile czasu?

  • 1. Data: 2003-07-22 08:34:22
    Temat: od ogłoszenia do pracy. ile czasu?
    Od: "zByH" <Z...@P...ONET.PL>

    Jaki jest średni okres od ogłoszenia o pracy do rozpoczęcia pracy.
    Pewnie trudno wyliczyć czas średni ale ile to trwa w waszej firmie lub w
    znanych wam przypadkach?
    Czy również zauważacie, że w lecie ten okres jest dużo dłuższy.

  • 2. Data: 2003-07-22 20:21:35
    Temat: Re: od ogłoszenia do pracy. ile czasu?
    Od: "Kaktus" <p...@h...pl>

    Użytkownik "zByH" <Z...@P...ONET.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > znanych wam przypadkach?
    > Czy również zauważacie, że w lecie ten okres jest dużo dłuższy.

    Moim zdaniem jest to od 1 miesiąca wzwyż. Górną granicę bardzo trudno
    wyznaczyć. Mam oczywiście na myśli pracę w poważnej firmie, a nie jakieś
    zlecenie itp.

    --
    Paweł Jóźwicki
    p...@h...pl

  • 3. Data: 2003-07-23 07:05:23
    Od: "Tomodati" <a...@o...pl>

    Witam,

    Użytkownik "zByH" <Z...@P...ONET.PL> napisał w wiadomości
    > Jaki jest średni okres od ogłoszenia o pracy do rozpoczęcia pracy.

    Ktos kiedys podawal taka statystyke...
    od 6 do 10 tygodni to jest sredni czas reakji :-)

    > Pewnie trudno wyliczyć czas średni ale ile to trwa w waszej firmie lub w
    > znanych wam przypadkach?
    > Czy również zauważacie, że w lecie ten okres jest dużo dłuższy.

    No tak:-) Sezon urlopowy ... wiesz jak jest

    Adas