PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granica na rzecz polskiej firmy.

  • 1. Data: 2003-07-21 22:13:08
    Temat: Praca za granica na rzecz polskiej firmy.
    Od: "web_ru" <w...@w...pl>

    Witam!
    Czy ktos z szanownych grupowiczow moze udzilic kilku rad na temat jak
    wyglada praca na rzecz polskiej firmy w innych krajach.
    Interesuja mnie mozliwe formy zatrudnienia, wielkosc wynagrodzen w
    stosunku do pracy na podobnym stanowisku w kraju itd.
    Bde wdzieczny za informacje na grupie bardz na priva.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2003-07-22 15:53:57
    Temat: Re: Praca za granica na rzecz polskiej firmy.
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > stosunku do pracy na podobnym stanowisku w kraju itd.
    > Bde wdzieczny za informacje na grupie bardz na priva.

    Wyglada tak, jak sobie to wynegocjujesz, ale TZMO to chyba jeszcze nei za
    bardz owiedza, o co im chodzi, choc produkt maja niezly calkiem i juz
    zainstalowany.
    Jakbys zrozumial co tym ludziom potrzeba, to daj znac :)
    Wojtek