PracaGrupypl.praca.dyskusje › normy pracy - ile kucharek na 100 osób

  • 1. Data: 2010-09-01 19:58:22
    Temat: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    Witam.
    Czy są takie przepisy, które regulują ilość osób zatrudnionych w kuchni ?
    Chodzi mi konkretnie o kuchnię w przedszkolu / szkole w której gotuje sie
    dla 100 osób.

    --
    PawełJ

  • 2. Data: 2010-09-01 20:33:47
    Temat: Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 1 Wrz, 21:58, "pawelj" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Chodzi mi konkretnie o kuchnię w przedszkolu / szkole w której gotuje sie

    to jeszcze w jakichs szkolach sie gotuje, a nie korzysta z
    zewnetrznego cateringu?

    --

    glos

  • 3. Data: 2010-09-01 20:49:35
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    glos pisze:

    > to jeszcze w jakichs szkolach sie gotuje, a nie korzysta z
    > zewnetrznego cateringu?

    Wiele takich szkół jest, osobiście wiem o pięciu w mojej okolicy i nie
    jest to nic dziwnego.
    Jeśli to typowo szkolny obiadek np dla podstawówki, to skoro na jakimś
    weselu 100 osobowym wyrabiają się 2 kucharki i 3 kelnerów pichcąc
    nonstop, ciągle donosząc do stołów i z nich zabierając, to nie sądzę,
    aby w szkole, gdzie przygotowywany jest zazwyczaj jeden posiłek była
    potrzeba w większej ilości niż 2 osoby, chyba, że stołówka jest
    wykorzystywana do czegoś innego jeszcze gdy nie są podawane posiłki.

  • 4. Data: 2010-09-01 21:13:09
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "glos" <g...@p...onet.pl> napisał

    > to jeszcze w jakichs szkolach sie gotuje, a nie korzysta z
    > zewnetrznego cateringu?

    W bardzo wielu szkołach. Nie jest to nic nadzwyczajnego.
    Wychodzi dużo taniej.

    K.

  • 5. Data: 2010-09-01 22:17:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    e.googlegroups.com glos
    <g...@p...onet.pl> pisze:

    > to jeszcze w jakichs szkolach sie gotuje, a nie korzysta z
    > zewnetrznego cateringu?
    Tak, są jeszcze takie, niestety coraz mniej.
    Po prostu catering zewnętrzny jest tańszy i mniej absorbujący, ale to jednak
    masówka, fabryka.
    A dobre 2-3 kucharki wraz z pomocnicami potrafią tak zrobić dla takiej
    bardzo ograniczonej grupy, jak prawie w domu z dobrze gotującą matką lub
    babcią.

    --
    Jotte

  • 6. Data: 2010-09-02 07:06:13
    Od: gr <j...@w...pl>

    On 1 Wrz, 22:49, BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote:

> [...]
    > potrzeba w większej ilości niż 2 osoby, chyba, że stołówka jest
    > wykorzystywana do czegoś innego jeszcze gdy nie są podawane posiłki.

    No dokładnie w szkole um ojego dziecka też gotuja, tyle że jest to
    firma kateringowa, któa obskakuje wszystkie szkoły w okolicy.

  • 7. Data: 2010-09-02 07:11:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    BQB pisze:

> [...]
    > potrzeba w większej ilości niż 2 osoby, chyba, że stołówka jest
    > wykorzystywana do czegoś innego jeszcze gdy nie są podawane posiłki.

    3 kelnerów na 100 osób, to kiepska impreza, logistycznie ciężko
    dopracować, aby się wyrobili.
    Jeśli chodzi o gotowanie, podczas wesela - czesto wystarcza jeden
    kucharz, bo większość jedzenia przygotowywane jest wcześniej, później to
    tylko robi się specjały i odgrzewa resztę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 8. Data: 2010-09-02 08:19:51
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla 100 osób.

    to jeszcze w jakichs szkolach sie gotuje, a nie korzysta z

    --------------

    wszędzie tam gdzie ważna jest jakość jedzenia a nie cena??

  • 9. Data: 2010-09-02 12:54:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    glos napisa?(a):

    > to jeszcze w jakichs szkolach sie gotuje, a nie korzysta z
    > zewnetrznego cateringu?

    Tam zaraz gotuje ;) Uzywa sie 30 litrowych hobokow zupek w proszku i
    takich innych gotowcow... Wiekszy problem to wyposazenie kuchni, ktore
    pozwala na rownoczesne przygotowanie 100 cieplych posilkow ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...

  • 10. Data: 2010-09-02 12:55:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof napisa?(a):

    > W bardzo wielu szkołach. Nie jest to nic nadzwyczajnego.
    > Wychodzi dużo taniej.

    Tak, jest taniej ale tylko jesli tych posilkow jest powiedzmy 5 na raz i
    gotowanie ogranicza sie do wrzucenia ich do mikrofali ;P

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widac z niego do Apteki na Solnym...