PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stan cywilny w CV

  • 1. Data: 2010-09-02 09:34:10
    Temat: Stan cywilny w CV
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Hej, wiem ze pewnie temat rzeka ale tak sie zastanawiam czy w Cv podajecie
    stan cywliny? Mozna sie spotkac z rozna forma, wiec pewnie nie ma dobrej
    odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a dzisiaj wyslalem cv
    bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)

    A.

  • 2. Data: 2010-09-02 09:41:44
    Temat: Re: Stan cywilny w CV
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a dzisiaj wyslalem cv
    > bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)

    Pytanie - po co. Ale jak sie upierasz, dodaj. Dodaj też informacje z kim
    sypiasz....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2010-09-02 09:46:25
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a dzisiaj wyslalem
    > cv bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)

    jeżeli jesteś młodą mężatką to wszyscy myślą, że od razu zajdziesz w ciążę
    jeżeli masz małe dziecko to znaczy, że często (za często) będziesz brał/a
    wolne na wizyty u lekarza

    najlepiej podać, że masz zaciągnięty kredyt mieszkaniowy. To "gwarantuje"
    pracodawcy chęć stałej pracy.

    Lemat

  • 4. Data: 2010-09-02 09:51:08
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Lemat" <#@lemat.priv.pl> wrote in message

> [...]
    > wolne na wizyty u lekarza
    >
    > najlepiej podać, że masz zaciągnięty kredyt mieszkaniowy. To "gwarantuje"

    I koniecznie wyciagnij wszystkie pieniadze z konta, wyczysc kredytowke do
    zera i dolacz do CV wyciagi z banku.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-09-02 10:05:54
    Od: "Tomek[TK]" <t...@N...pl>

    W dniu 2010-09-02 11:34, Adam pisze:
    > Hej, wiem ze pewnie temat rzeka ale tak sie zastanawiam czy w Cv podajecie
    > stan cywliny?

    Ja nie podaje. Nie widze takiej potrzeby.

    --
    pozdrawiam
    Tomasz Krzos

  • 6. Data: 2010-09-02 11:52:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:4c7f6f93$0$20990$65785112@news.neostrada.pl Adam
    <a...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > nie ma dobrej odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a
    > dzisiaj wyslalem cv bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)
    Ja pier***ę..., normalnie nie wierzę co czytam...

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2010-09-02 12:17:16
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a dzisiaj wyslalem
    > cv bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)

    informacja bez sensu, niczego nie dająca potencjalnemu pracodawcy a mogąca
    kandydatowi tylko zaszkodzić bo ktoś sobie pomyśli to czy tamto lub poczyni
    jakieś bzdurne założenia, np rodzic małego dziecka = niechęć do pracy w
    delegacjach.
    Z podobnych względów nie podawałem w CV wieku, daty urodzenia i innych
    typowo prywatnych informacji.
    Zasadniczo CV to życiorys zawodowy. Podaje się dane kontaktowe, informacje o
    przebiegu zatrudnienia, informacje o wykształceniu i ewentualne informacje o
    dodatkowych umiejętnościach bądź uprawnieniach jedynie w przypadku gdy mają
    one bezpośredni związek z informacjami podanymi w ogłoszeniu o pracy.
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2010-09-02 14:16:42
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

> [...]
    > nie ma dobrej odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a
    > dzisiaj wyslalem cv bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)

    Ja podaję daty ślubu i rozwodów ze wszystkimi moimi żonami, do tego imiona i
    wiek dzieci.
    ;)

  • 9. Data: 2010-09-07 23:21:50
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > W wiadomości news:4c7f6f93$0$20990$65785112@news.neostrada.pl Adam

    > Ja pier***ę..., normalnie nie wierzę co czytam...

    Tylko zerkam. Jesteś trolem aż miło.

  • 10. Data: 2010-09-07 23:27:11
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > odp. ale ciekawi mnie wasza opinia bo zawsze podawalem a dzisiaj wyslalem cv
    > bez tej informacji, jakos tak mnie naszlo :)

    Nie podaje się stanu cywilnego.