1. Data: 2010-08-31 19:55:54
Temat:emeryt cv
Od:jay <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam pytanie:
W którym miejscu w cv napisać, że jestem emerytem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.

2. Data: 2010-08-31 20:00:48
Temat:Re: emeryt cv
Od:"Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jay" <n...@o...pl> napisał

> W którym miejscu w cv napisać, że jestem emerytem?
> Z góry dziękuję za odpowiedź.

Choćby tam, gdzie opisujesz swoje doświadczenie zawodowe.
Wprawdzie przejście na emeryturę nie jest stricte doświadczeniem zawodowym,
ale odnotowanie tego faktu w tym właśnie miejscu będzie najbardziej
widoczne.

K.