PracaGrupypl.praca.dyskusje › emeryt cv

  • 1. Data: 2010-08-31 19:55:54
    Temat: emeryt cv
    Od: jay <n...@o...pl>

    Witam,
    mam pytanie:
    W którym miejscu w cv napisać, że jestem emerytem?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2010-08-31 20:00:48
    Temat: Re: emeryt cv
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "jay" <n...@o...pl> napisał

    > W którym miejscu w cv napisać, że jestem emerytem?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Choćby tam, gdzie opisujesz swoje doświadczenie zawodowe.
    Wprawdzie przejście na emeryturę nie jest stricte doświadczeniem zawodowym,
    ale odnotowanie tego faktu w tym właśnie miejscu będzie najbardziej
    widoczne.

    K.

REKLAMA