PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki-branża samochodowa.

  • 1. Data: 2010-08-31 08:19:10
    Temat: Zarobki-branża samochodowa.
    Od: belgrano <a...@g...net.pl>

    Witam.
    Panowie orientujecie se jakie są średnie zarobki netto w branży
    mechanicznej. Dokładniej na stanowiskach serwisu, salonu i magazynu w
    ASO lub firmach serwisowych? Ja od znajomych słyszałem że kwoty
    zaczynają się od 1000zł do 3500zł na rękę np. na działach
    magazynowych. Średnio nie odbiegają na innych. Czy to faktycznie taki
    przedział, a jak wiedza takich pracowników ma się do ich zarobków tam.
    Znacie przykłady?

  • 2. Data: 2010-08-31 08:58:58
    Temat: Re: Zarobki-branża samochodowa.
    Od: Michał <m...@w...pll>

    W dniu 2010-08-31 10:19, belgrano pisze:
> [...]
    > magazynowych. Średnio nie odbiegają na innych. Czy to faktycznie taki
    > przedział, a jak wiedza takich pracowników ma się do ich zarobków tam.
    Znam przyłady pracy oferowanej. Na takie stanowiska jesli podane jest
    wynagrodzenie to jest to najnizsza krajowa ok 1tys zl. Zgloszonych
    chetnych jest zawsze co najmniej kilkunastu.

  • 3. Data: 2010-08-31 15:43:33
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "belgrano" <a...@g...net.pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    > a jak wiedza takich pracowników ma się do ich zarobków tam.

    tak się ma, że jak się już czegoś nauczą, próbują uciec na swoje lub do
    lepszych warunków płacowych, chyba, że udaje im się dorobić kombinując na
    częściach.

    e.