PracaGrupypl.praca.dyskusjenormy pracy - ile kucharek na 100 osób › Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
  • Date: Wed, 01 Sep 2010 22:49:35 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób

    glos pisze:

    > to jeszcze w jakichs szkolach sie gotuje, a nie korzysta z
    > zewnetrznego cateringu?

    Wiele takich szkół jest, osobiście wiem o pięciu w mojej okolicy i nie
    jest to nic dziwnego.
    Jeśli to typowo szkolny obiadek np dla podstawówki, to skoro na jakimś
    weselu 100 osobowym wyrabiają się 2 kucharki i 3 kelnerów pichcąc
    nonstop, ciągle donosząc do stołów i z nich zabierając, to nie sądzę,
    aby w szkole, gdzie przygotowywany jest zazwyczaj jeden posiłek była
    potrzeba w większej ilości niż 2 osoby, chyba, że stołówka jest
    wykorzystywana do czegoś innego jeszcze gdy nie są podawane posiłki.