PracaGrupypl.praca.dyskusjenormy pracy - ile kucharek na 100 osób › Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: normy pracy - ile kucharek na 100 osób
    Date: Thu, 02 Sep 2010 09:11:44 +0200

    BQB pisze:

    > Wiele takich szkół jest, osobiście wiem o pięciu w mojej okolicy i nie
    > jest to nic dziwnego.
    > Jeśli to typowo szkolny obiadek np dla podstawówki, to skoro na jakimś
    > weselu 100 osobowym wyrabiają się 2 kucharki i 3 kelnerów pichcąc
    > nonstop, ciągle donosząc do stołów i z nich zabierając, to nie sądzę,
    > aby w szkole, gdzie przygotowywany jest zazwyczaj jeden posiłek była
    > potrzeba w większej ilości niż 2 osoby, chyba, że stołówka jest
    > wykorzystywana do czegoś innego jeszcze gdy nie są podawane posiłki.

    3 kelnerów na 100 osób, to kiepska impreza, logistycznie ciężko
    dopracować, aby się wyrobili.
    Jeśli chodzi o gotowanie, podczas wesela - czesto wystarcza jeden
    kucharz, bo większość jedzenia przygotowywane jest wcześniej, później to
    tylko robi się specjały i odgrzewa resztę.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl