PracaGrupypl.praca.dyskusje › nie dałam rady...

  • 1. Data: 2004-12-09 19:41:24
    Temat: nie dałam rady...
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    ...dojeżdżać. Niby nic, siedzi się w autobusie, nic nie robi, można
    spać, odpoczywać, czytać... A jednak kiedy nadszedł weekend, to nie ma
    wesela, dla panny biała sala - dom, partner, przyjaciele domagają się
    uwagi, zmęczony umysł pragnie rozrywki, a ciało domaga się snu i
    niestety wygrywa, bo tylko na to wystarcza energii...

    Żeby jeszcze praca była tego warta! Nie jest zła, ale... hm, oczekuję
    czegoś więcej od zajęcia, które powinno mnie absorbować przez większą
    część nieprzespanego życia. ;-) A tu - po pierwszym m-cu urok nowości
    opada, po następnym jego miejsce całkowicie zastępuje rutyna. No, może
    powinnam się tym zadowolić, ale póki co, szukam czegoś rozwijającego.

    I przede wszystkim podziwiam wszystkich, którzy dojeżdżają (wątek "Jak
    daleko dojeżdżacie do pracy?", który sie niedawno przewijał,
    http://je.pl/hbrr). Życzę Wam dużo wytrzymałości i siły, przede
    wszystkim, żeby korzystać z owoców tej szarpaniny... :)

    M.

    Gdyż rodzaj ludzki w swej niedoli rozporządza jedną naprawdę skuteczną
    bronią [...] Nic nie może się przeciwstawić *napadowi śmiechu* (Mark Twain)