PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca na część etatu - co to wlasciwie jest?

  • 1. Data: 2004-12-09 19:28:26
    Temat: praca na część etatu - co to wlasciwie jest?
    Od: "Mariusz Pasieczny" <m...@N...gazeta.pl>

    witam wszystkich.
    pytanie mam jak w temacie: czym sie roznie praca na część etatu od
    całoetatowej? czy tylko wysokoscia zarobkow? czy moze i zasady swiadczen
    zmieniaja sie? rozumiem ze krotsza praca, mniejsze zarobki, mniejsze
    swiadczenia... czy cos jeszcze?

  • 2. Data: 2004-12-09 21:59:38
    Temat: Re: praca na część etatu - co to wlasciwie jest?
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    i jeszcze jak sie wyplaca ekwiwalent za urlop to mniej wychodzi niz z calego
    etatu (ustawodawca nie przewidzial "krotszego" dnia pracy niz
    osmiogodzinny), przynajmniej tak mi sie cos kojarzy z wyliczen, ktore
    przeprowadzilam kilka miesiecy temu
    pozatym raczej wiecej roznic nie widze.....
    poza ta jedna podstawowa, mniej sie pracuje :)))

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2004-12-09 22:17:43
    Od: "Mariusz Pasieczny" <m...@g...pl>

    a&e <a...@w...op.pl> napisał(a):

> [...]
    > przeprowadzilam kilka miesiecy temu
    > pozatym raczej wiecej roznic nie widze.....
    > poza ta jedna podstawowa, mniej sie pracuje :)))

    mniej pracuje i mniej zarabia :) a co z (w dalekiej przyszlosci) emerytura...
    czy ten krotszy czas pracy jakos nie skutkuje?

  • 4. Data: 2004-12-10 16:05:58
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    no mniej na te emeryture odkladasz....
    ale do lat pracy chyba sie normalnie liczy, ze wskazaniem na chyba, zadzwon
    do ZUSu na wszelki wypadek i dopytaj