PracaGrupypl.praca.dyskusje › lojalka

  • 1. Data: 2004-12-09 13:31:58
    Temat: lojalka
    Od: "A.W." <n...@p...fm>

    Witam

    Pracuje w firmie xxxx.
    Mam podpisana lojalke za zwrot kosztow szkolenia do konca 2005r.
    Czy jezeli pracodawca nie placil mi za godziny nadliczbowe i wykorzystuje
    mnie zmuszajac do pracy ponad ustawowy czas nie zwracajac przy tym ani
    ekwiwalentu pienieznego ani dodatkowych dni wolnych od pracy, czy moge taka
    umowe rozwiazac w trybie natychmiastowym z winy pracodawcy i nie poniesc
    kosztow szkolenia? Umowa cywilno prawna.

    pozdr
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-12-09 14:20:25
    Temat: Re: lojalka
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 9 Dec 2004 14:31:58 +0100, "A.W."
    <n...@p...fm> zakodował:

    >Umowa cywilno prawna.

    W takim razie nie ma ani ustawowego czasu pracy (bo nie podpada pod
    KP), wszystkie dni masz wolne od pracy (bo nie pracujesz, tylko
    wykonujesz zlecenie lub dzieło).

    Wszystko zależy od umowy - jeżeli w niej masz coś zapisane, czego
    druga strona nie dotrzymała, to możesz wyciągnąć konsekwencje zawarte
    w umowie i KC.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2004-12-09 14:43:34
    Od: "A.W." <n...@p...fm>

    sorki pomylilem sie umowa o prace i dodatkowo podpisana umowa cyw-praw o nie
    odejsciu z firmy pod kara zwrotu koszt szkolenia.

    Andrzej

  • 4. Data: 2004-12-09 15:07:38
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 9 Dec 2004 15:43:34 +0100, "A.W."
    <n...@p...fm> zakodował:

    >sorki pomylilem sie umowa o prace i dodatkowo podpisana umowa cyw-praw o nie
    >odejsciu z firmy pod kara zwrotu koszt szkolenia.

    No to możesz rozwiązać bez wypowiedzenia, skoro pracodawca nie
    wywiązuje się ze swoich podstawowych obowiązków i nie zwracać kosztów
    szkolenia.

    Tylko musisz być w stanie udowodnić przed sądem (jeżeli pracodawca Cię
    pozwie), że nie wypłacał Ci wynagrodzenia w należnej wysokości i że
    dowiedziałeś się o tym w ciągu ostatniego miesiąca przed rozwiązaniem
    umowy.