PracaGrupypl.praca.dyskusje › nazwa stanowiska w umowie: PL czy ENG ??

  • 1. Data: 2006-12-19 23:19:00
    Temat: nazwa stanowiska w umowie: PL czy ENG ??
    Od: ejSi <ejsi@CUT_ITorenda.pl>

    Witam,

    od ponad pol roku pracuje jako asystent ds. marketingu. w polskim
    oddziale duzej miedzynarodowej firmy.

    od stycznia bede pracowal na stanowisku specjalisty ds. marketingu

    jednoczesnie od stycznia przechodzimy na anglojezyczne nazwy stanowisk w
    stopkach mailowych i na wizytowkach - moje stanowisko bedzie brzmialo
    marketing manager

    bedzie stworzony aneks do umowy o prace, w ktorym bedzie informacja o
    zmianie nazwy stanowiska.

    czy w polskich umowach o prace moga pojawiac sie anglojezyczne nazwy?
    czy mam zaproponowac mojemu pracodawcy wpisanie tej angielskiej nazwy do
    aneksu czy ma tam znaleźć się polski specjalista ds. marketingu?
    jezeli specjalista, to jak to sie ma do wpisywania w cv (w przyszlosci)
    "marketing manager" skoro na swiadectwie pracy bedzie specjalista.

    mam nadzieje ze za bardzo nie zamieszalem:)) z gory dzieki za Wasze info!

    pozdrowionka:)
    milosz

  • 2. Data: 2006-12-19 23:39:01
    Temat: Re: nazwa stanowiska w umowie: PL czy ENG ??
    Od: a...@r...pl

    Witaj,

    > jezeli specjalista, to jak to sie ma do wpisywania w cv (w przyszlosci)
    > "marketing manager" skoro na swiadectwie pracy bedzie specjalista.

    W CV wpiszesz tak naprawdę co chcesz, może to być "marketing
    manager", "specjalista", "brand manager" itd. Dla potencjalnego
    pracodawcy (czy osoby czytającej owo CV) będą się liczyły
    kompetencje, zakres obowiązków jaki będzie w opisie stanowiska i
    twoje osiągnięcia. W różnych firmach nazwy stanowisk się
    różnią. Zwłaszcza międzynarodowe korporacje naprawdę czasami
    błyskają inwencją :-) Znam duży koncern gdzie przedstawiciel
    handlowy (od detalu!!!) nazywa się Territory Manager !!!! Fantazja,
    prawda?
    Tak jak napisałeś - na świadectwie pracy pojawi się ew. nazwa
    "specjalista" - to naprawdę nic nie zmieni...

    Pozdrawiam,
    amess

    --
    www.rozmowakwalifikacyjna.pl

  • 3. Data: 2006-12-20 09:14:26
    Od: Herakles <h...@b...pl>

> [...]
    > jezeli specjalista, to jak to sie ma do wpisywania w cv (w przyszlosci)
    > "marketing manager" skoro na swiadectwie pracy bedzie specjalista.

    Widzisz, jesteś szczęśliwym człowiekiem, jeśli twoim największym
    zmartwieniem jest anglojęzyczne stanowisko w um. o pracę.

  • 4. Data: 2006-12-21 19:55:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 20 Dec 2006 00:19:00 +0100, ejSi <ejsi@CUT_ITorenda.pl> wrote:

    >jezeli specjalista, to jak to sie ma do wpisywania w cv (w przyszlosci)
    > "marketing manager" skoro na swiadectwie pracy bedzie specjalista.
    A jakie to ma znaczenie? Ja w CV w ogole nie podaje nazwy stanowiska
    tylko w ogromnym skrocie zakres obowiazkow i zrealizowanych projektow.

    WAM
    --
    Sylwester 2006!
    Może nad morze?