PracaGrupypl.praca.dyskusjenazwa stanowiska w umowie: PL czy ENG ?? › nazwa stanowiska w umowie: PL czy ENG ??
    From: ejSi <ejsi@CUT_ITorenda.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: nazwa stanowiska w umowie: PL czy ENG ??
    Date: Wed, 20 Dec 2006 00:19:00 +0100

    Witam,

    od ponad pol roku pracuje jako asystent ds. marketingu. w polskim
    oddziale duzej miedzynarodowej firmy.

    od stycznia bede pracowal na stanowisku specjalisty ds. marketingu

    jednoczesnie od stycznia przechodzimy na anglojezyczne nazwy stanowisk w
    stopkach mailowych i na wizytowkach - moje stanowisko bedzie brzmialo
    marketing manager

    bedzie stworzony aneks do umowy o prace, w ktorym bedzie informacja o
    zmianie nazwy stanowiska.

    czy w polskich umowach o prace moga pojawiac sie anglojezyczne nazwy?
    czy mam zaproponowac mojemu pracodawcy wpisanie tej angielskiej nazwy do
    aneksu czy ma tam znaleźć się polski specjalista ds. marketingu?
    jezeli specjalista, to jak to sie ma do wpisywania w cv (w przyszlosci)
    "marketing manager" skoro na swiadectwie pracy bedzie specjalista.

    mam nadzieje ze za bardzo nie zamieszalem:)) z gory dzieki za Wasze info!

    pozdrowionka:)
    milosz