PracaGrupypl.praca.dyskusje › tryb podpisywania umowy?

  • 1. Data: 2006-12-19 10:43:22
    Temat: tryb podpisywania umowy?
    Od: m...@p...onet.pl

    hej, nie za bardzo mam sie kogo poradzic wiec pisze do Was.

    Firma, w ktorej staram sie o prace, zaprosila mnie na kolejna rozmowe.
    Zaznaczono, ze osoby, ktore pomyslnie przejda ten etap i podpisza umowe o
    prace powinny byc przygotowane na pozostanie w osrodku szkoleniowym, bo
    nastepnego dnia przejda szkolenie.

    Rozumiem, ze po rozmowie - jesli zostane wybrana - bede musiala od razu
    zadecydowac o podpisaniu umowy. Czy taki tryb nie jest dziwny?
    Dobrze by bylo taka umowe dokladnie przeczytac, skonsultowac z madrzejszymi...

    W taki sposob sie podpisuje umowy czy ja mam jakies idealistyczne wyobrazenia?

    magda

  • 2. Data: 2006-12-19 10:59:22
    Temat: Re: tryb podpisywania umowy?
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]

    > W taki sposob sie podpisuje umowy czy ja mam jakies idealistyczne wyobrazenia?

    Ja tak sobie myślę, że podczas rozmów należałoby ustalić treść tej umowy.
    Ogólnie jakieś to dziwne.

    Stach

  • 3. Data: 2006-12-19 11:26:10
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

> [...]
    > Zaznaczono, ze osoby, ktore pomyslnie przejda ten etap i podpisza umowe o
    > prace powinny byc przygotowane na pozostanie w osrodku szkoleniowym, bo

    Przy okazji dostaniesz fakture za nocleg na 299 zł, a za szkolenie na 699
    zł.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 4. Data: 2006-12-19 20:55:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:5961.00000053.4587c24a@newsgate.onet.pl
    m...@p...onet.pl <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > Rozumiem, ze po rozmowie - jesli zostane wybrana - bede musiala od razu
    > zadecydowac o podpisaniu umowy. Czy taki tryb nie jest dziwny?
    Nie. Oferent (tu oferujący pracę) może zastrzec sobie czas do kiedy oferta
    jest ważna i do kiedy należy podpisać umowę.
    Ale to Cie do niczego nie obliguje. Jesli ta oferta Ci nie odpowiada, to
    możesz zaproponować negocjacje a w razie fiaska - zrezygnować.

    > Dobrze by bylo taka umowe dokladnie przeczytac, skonsultowac z
    > madrzejszymi...
    Oczywiście. Ale druga strona nie musi Ci dawać na to czasu, wręcz
    przeciwnie - może dążyć do wywarcia presji czasowej celem uzyskania przewagi
    (w końcu oni tę umowę doskonale znają).
    Reszta jak wyżej.

    > W taki sposob sie podpisuje umowy czy ja mam jakies
    > idealistyczne wyobrazenia?
    Niektórzy podpisują rozmaite idiotyzmy i w kompletnie irracjonalnych
    okolicznościach. Tw\ój wybór, co zrobisz.

    Jotte