PracaGrupypl.praca.dyskusje › zmiana pracodawcy

  • 1. Data: 2006-12-20 12:52:39
    Temat: zmiana pracodawcy
    Od: "Marcin" <M...@b...pl>

    Pracownik jest już dogadany z nowym pracodawcą i chce złożyć wypowiedzenie
    poprzedniemu. Jak się zabezpieczyć, żeby po wypowiedzeniu nowy pracodawca
    się nie rozmyślił albo nie zmienił warunków na gorsze?

    Marcin

  • 2. Data: 2006-12-20 13:01:15
    Temat: Re: zmiana pracodawcy
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 20-12-2006 o 13:52:39 Marcin <M...@b...pl> napisał(a):

    > Pracownik jest ju? dogadany z nowym pracodawc? i chce z?o?yae
    > wypowiedzenie
    > poprzedniemu. Jak si? zabezpieczyae, ?eby po wypowiedzeniu nowy pracodawca
    > si? nie rozmy?li? albo nie zmieni? warunków na gorsze?
    >
    > Marcin

    Podpisac umowę?

    --
    "Może i te wasze kontuzje są bolesne, ale tysiące krów będą cierpieć
    znacznie bardziej, kiedy NBA przywróci skórzane piłki".

  • 3. Data: 2006-12-20 13:17:25
    Od: "Darek" <b...@m...pl>

    > Podpisac umowę?

    lub "list intencyjny" ...

    to bardzo wygodna forma - list intencyjny jest wiazacy, a jednoczenie daje
    czas na przygotowanie umowy ...

  • 4. Data: 2006-12-20 13:54:53
    Od: "Marcin" <M...@b...pl>

    Użytkownik "Darek" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > lub "list intencyjny" ...
    >
    > to bardzo wygodna forma - list intencyjny jest wiazacy, a jednoczenie
    daje
    > czas na przygotowanie umowy ...

    Czy wiążący charakter listu intencyjnego jest jakoś umocowany w Kodeksie
    Pracy lub w innych przepisach?

    Marcin

  • 5. Data: 2006-12-20 22:18:22
    Od: "R.A.D.U.S" <n...@s...pl>

    nie wiem, na pewno nie w KP ... musisz sprawdzic