PracaGrupypl.praca.dyskusje › nadzieja, która legła w gruzach.....

  • 11. Data: 2005-07-15 20:06:30
    Temat: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Sławko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:db8iad$nbj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wiadomośc, że cyt. "Your message...was deleted without being read on Fri,
    > 15
    > Jul 2005 16:31:42 +0200". Zastanawiam się dlaczego musiałem czekać TAK

    Troche OT, ale niech mnie ktos uswiadomi, jak sie zachowuje OE, gdy w
    wyskakujacym okienku z prosba o potwierdzenie odbioru nacisnie sie "nie".
    Czy to skutkuje taka wlasnie wiadomoscia, jak dostal przedpiscca, czy
    brakiem jakiejkolwiek?
    (Ja mam na wszystkich kompach "oznacz jako przeczytane po 0 s", czyli
    wiadomosc przestaje byc wyswietlna boldem i oznaczana jako nie przeczytana
    natychmiast po kliknieciu na nia. )
    Chodzi mi o to, czy taki wynik mogl byc skutkiem nacisniecia "nie" w
    odpowiedzi na owo wyskakujace okienko z prosba o potwierdzenie u kogos, kto
    mial ustawione "oznacz jak przeczytane" po wiecej niz 0s. Bo jesli tak, to
    zapewniam Cie, ze nacisniecie "nie" nie oznacza nie przeczytania. Niektorzy
    naciskaja "nie", bo wkurza ich to żądanie.

    I.

  • 12. Data: 2005-07-15 20:15:32
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Tylko co je?li oferta dotyczyła stanowiska zwiazanym z IT??. Wówczas pomy?l?
    > sobie "m?drzy" ludzie z HR, że co to za "informatyk", skoro nie potrafi
    > korzystać z maila tylko wysyła dokumenty w sposób tradycyjny:)??

    To napisz w liscie: "Wysylam dokumenty tradycyjną poczta, poniewaz pani
    z personalnego w Waszej Firmie nie potrafi obslugiwac Outlooka i wciaz
    kasuje moje maile".

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-07-15 20:17:24
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 15-07-2005 o 22:06:30 Immona <c...@W...zpds.com.pl>
    napisał:

> [...]
    > wyskakujacym okienku z prosba o potwierdzenie odbioru nacisnie sie
    > "nie". Czy to skutkuje taka wlasnie wiadomoscia, jak dostal przedpiscca,

    brakiem.

    > (Ja mam na wszystkich kompach "oznacz jako przeczytane po 0 s", czyli
    > wiadomosc przestaje byc wyswietlna boldem i oznaczana jako nie
    > przeczytana natychmiast po kliknieciu na nia. )

    OK.

> [...]
    > tak, to zapewniam Cie, ze nacisniecie "nie" nie oznacza nie
    > przeczytania. Niektorzy naciskaja "nie", bo wkurza ich to żądanie.

    A było przeczytac moje wyjasnienie ;)

  • 14. Data: 2005-07-15 20:17:54
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 15-07-2005 o 22:15:32 KrzysiekPP <k...@n...op.pl> napisał:

    > To napisz w liscie: "Wysylam dokumenty tradycyjną poczta, poniewaz pani
    > z personalnego w Waszej Firmie nie potrafi obslugiwac Outlooka i wciaz
    > kasuje moje maile".

    A kto otworzy koperte? :)

  • 15. Data: 2005-07-15 20:20:14
    Od: "nornik" <n...@t...pl>

    Witam
    Mialem podobna sytuacje. Dostalem info zwrotne ze ktos oczytal moje
    dokumenty 1 miesiac od dnia kiedy wylalem wymagane dokumenty. 1 MIESIAC !!!
    Jak tylko to otrzymalem to zadzwonile itd. i dostalem info ze juz jest po
    rekrutacji.... a mialem podobne jak ty wielkie nadzieje, poniewaz pasowalem
    i mialem doswiadcznie na to stanowisko. I powiedzialem sobie: w sytuacjach
    kieldy aplikuje i zalezy mi to wysylam dwoma drogami podanie.

    lajf is brutal ...

    pozdr
    nornik

  • 16. Data: 2005-07-15 20:24:13
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    wiadomości news:op.sty1baiy0ohrn9@donkichot...

    > brakiem.

    Ok. Bardzo przepraszam za ten straszny OT, ktory powinnien byc rozpatrywany
    na grupie czytniki, ktorej mi sie nie chce sciagac.
    Przestawilam "oznacz jako przeczytane" na "po 2s" i wyslalam sama do siebie
    wiadomosc z żądaniem potwierdzenia. Okienko z żądaniem wyskoczylo
    natychmiast, nie po 2s i nie mialam mozliwosci skutecznie, czyli w sposob
    kasujacy wiadomosc, nacisnac "delete"; musialam wybrac "tak" lub "nie". Jaka
    akcja przy jakich ustawieniach generuje wiadomosc, ktora dostal autor watku?

    I.

  • 17. Data: 2005-07-15 20:38:22
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia 15-07-2005 o 22:24:13 Immona <c...@W...zpds.com.pl>
    napisał:

    > Jaka akcja przy jakich ustawieniach generuje wiadomosc, ktora dostal
    > autor watku?

    usunięcie nieprzeczytanej = nie oznaczonej jako przeczytana. Jak to
    mozliwe? o tym w moim pierwszym poście w watku.

  • 18. Data: 2005-07-15 21:21:57
    Od: Sławko <t...@o...pl>

    Użytkownik "nornik" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i mialem doswiadcznie na to stanowisko. I powiedzialem sobie: w sytuacjach
    > kieldy aplikuje i zalezy mi to wysylam dwoma drogami podanie.

    oki,chyba tak również zacznę robić

  • 19. Data: 2005-07-15 22:16:29
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Fri, 15 Jul 2005 22:24:13 +0200, Immona wrote:

> [...]
    > wiadomosc z żądaniem potwierdzenia. Okienko z żądaniem wyskoczylo
    > natychmiast, nie po 2s i nie mialam mozliwosci skutecznie, czyli w sposob

    Nienienie, mieszasz dwa pojęcia.

    "oznacz jako przeczytana" dotyczy tylko tego, co sama widzisz w czytniku.
    Tj. czy dany mejl wyświetla się dla Ciebie jako nowy, czy też nie. Nie ma
    to żadnego związku z potwierdzaniem odebrania wiadomości. 2s oznaczają, że
    po dwóch sekundach na ,,przeczytany'' -- lokalnie i tylko lokalnie.
    Przestanie być wyświetlany boldem w headers pane, innymi słowy.

    Żądanie potwierdzenia się pojawia zawsze natychmiast po wybraniu mejla.
    ,,Tak'' generuje mejla zwrotnego z potwierdzeniem, ,,Nie'' bodajże ignoruje
    wszystko. Niektóre czytniki mają osobno ,,Ignoruj'' (które działa tak, jak
    powyżej) i ,,Nie'', które *generuje* wiadomość zwrotną z informacją o
    *nieprzeczytaniu*.

    > kasujacy wiadomosc, nacisnac "delete"; musialam wybrac "tak" lub "nie". Jaka
    > akcja przy jakich ustawieniach generuje wiadomosc, ktora dostal autor watku?

    W OE -- żadna. Nie ma takiej funkcji.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    dulocracy - A government formed of privileged slaves

  • 20. Data: 2005-07-16 13:15:06
    Od: "stokrotka" <p...@o...pl>

    > cze moja wiadomość została skasowana.
    > Teraz już nawset drugi raz nie mogę
    > wysłać maila tego samego, ponieważ już tydzień po terminie!!!!!!!!!!!!
    Dlatego właśnie czakałeś tak długo. Żebyś nie mógł wysłać.

    Od razu widać, że rekrutacja była tylko na pokaz,
    że stanowisko, było już obsadzone przed rekrutacją.

    W pewnym sensie powinieneś być pani z Kadr wdzięczny, że skasowała tak późno.
    Jak by skasowała wcześniej, to byś wysłał drugi raz i stracił czas.
    A tak nie straciłeś, a ona miała mniej pracy z czyszczeniem skrzynki pocztowej.

    Ja też tak miałam.
    Inne sposoby pracodawców to podanie nieprawidłowego e-maila, albo zapchanie
    skrzynki pocztowej np. obrazkami.
    Wtedy wiadomość nie dochodzi.

    Co do wysyłąnia CV listem, to uważam, że to bez sensu.
    1. Więcej kosztuje czasu i pieniędzy.
    2. Jeśli rekrutacja jest uczciwa, to twojego CV na pewno dotrą.

    Ma to jedynie sens wtedy, gdy
    1. Nie znasz e-maila.
    2. Gdy wysyłasz CV tylko po to by, by w razie nieuczciwej rekrutacji odwołać
    się i walczyć o równouprawnienie. Ale to bardzo trudne do przeprowadzenia.
    Trzeba wysłać poleconym, i z punktu widzenia pracodawcy, to już jest
    podejrzane, no i trzba mieć dużo danych, czasu, cierpliwości, no i oczywiście
    trzeba z założenia nie znosić pracodwcy do którego się wysyła taką ofertę. :)

    stokrotka

    A nadzieja ? Skieruj ją w innym kierunku.