PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wypowiedzenie umowy a ilość dni pracy?

  • 1. Data: 2005-07-15 14:29:54
    Temat: Wypowiedzenie umowy a ilość dni pracy?
    Od: Rafał <t...@p...w.pl>

    Zwalniam się z pewnej firmy, od razu zrobiły się problemy z naleznym
    urlopem (4 dni) i zaczęło się mitoanie - jakby tu wsadzić te dni wolne,
    aby wszystkim było dobrze.
    No i dostałem coś takiego dzisiaj (5 dzień pracy w firmie):

    pon wto sro czw pia sob nie pon
    1 1 1 1 1 1 1 1

    Wynika, z tego, że jutro będę pracował szósty dzień pod rząd, pojutrze
    siódmy, a popojutrze ósmy. No i we wtorek, jeden dzień wolnego...

    Pytanie brzmi - czy to jest zgodne z KP? Co mogę i powinienem zrobić,
    jeśli mój kierownik dął mi to przy pani z personalnego i obie osoby
    doskonale wiedzą o ośmiu dniach pracy, jakie mi pan kiero naszykował?

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2005-07-15 14:47:55
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy a ilość dni pracy?
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Rafał" <t...@p...w.pl> napisał w
    wiadomości news:db8h8e$d3t$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > jeśli mój kierownik dął mi to przy pani z personalnego i obie osoby
    > doskonale wiedzą o ośmiu dniach pracy, jakie mi pan kiero naszykował?

    hehe człowieku jak sie zwalniasz to jesteś wolny ptak i mozesz im powiedziec
    gdzie ci moga ten plan wsadzić
    pamietaj o dniu wolnym (platnym) na poszukiwanie pracy :)

  • 3. Data: 2005-07-15 16:13:46
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    powiedziec
    > gdzie ci moga ten plan wsadzić
    > pamietaj o dniu wolnym (platnym) na poszukiwanie pracy :)

    A nie dwa dni i tylko w przypadku gdy zwalnia Cię pracodawca? Coś to chyba
    tak było, jak się sami zwalniamy to raczej nie przysługuje nam wolny dzień z
    tej okazji

  • 4. Data: 2005-07-16 16:46:19
    Od: "Sebastian" <p...@t...pl>

    > pon wto sro czw pia sob nie pon
    > 1 1 1 1 1 1 1 1

    Jak najbardziej jest to niezgodne z kodeksem. Dni wolne od pracy mogą być
    wrzucone tylko od pon-pią.