PracaGrupypl.praca.dyskusjenadzieja, która legła w gruzach..... › Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    From: "stokrotka" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Date: 16 Jul 2005 15:15:06 +0200

    > cze moja wiadomość została skasowana.
    > Teraz już nawset drugi raz nie mogę
    > wysłać maila tego samego, ponieważ już tydzień po terminie!!!!!!!!!!!!
    Dlatego właśnie czakałeś tak długo. Żebyś nie mógł wysłać.

    Od razu widać, że rekrutacja była tylko na pokaz,
    że stanowisko, było już obsadzone przed rekrutacją.

    W pewnym sensie powinieneś być pani z Kadr wdzięczny, że skasowała tak późno.
    Jak by skasowała wcześniej, to byś wysłał drugi raz i stracił czas.
    A tak nie straciłeś, a ona miała mniej pracy z czyszczeniem skrzynki pocztowej.

    Ja też tak miałam.
    Inne sposoby pracodawców to podanie nieprawidłowego e-maila, albo zapchanie
    skrzynki pocztowej np. obrazkami.
    Wtedy wiadomość nie dochodzi.

    Co do wysyłąnia CV listem, to uważam, że to bez sensu.
    1. Więcej kosztuje czasu i pieniędzy.
    2. Jeśli rekrutacja jest uczciwa, to twojego CV na pewno dotrą.

    Ma to jedynie sens wtedy, gdy
    1. Nie znasz e-maila.
    2. Gdy wysyłasz CV tylko po to by, by w razie nieuczciwej rekrutacji odwołać
    się i walczyć o równouprawnienie. Ale to bardzo trudne do przeprowadzenia.
    Trzeba wysłać poleconym, i z punktu widzenia pracodawcy, to już jest
    podejrzane, no i trzba mieć dużo danych, czasu, cierpliwości, no i oczywiście
    trzeba z założenia nie znosić pracodwcy do którego się wysyła taką ofertę. :)

    stokrotka

    A nadzieja ? Skieruj ją w innym kierunku.