PracaGrupypl.praca.dyskusjenadzieja, która legła w gruzach..... › Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    From: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Date: Fri, 15 Jul 2005 22:06:30 +0200

    Użytkownik "Sławko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:db8iad$nbj$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wiadomośc, że cyt. "Your message...was deleted without being read on Fri,
    > 15
    > Jul 2005 16:31:42 +0200". Zastanawiam się dlaczego musiałem czekać TAK

    Troche OT, ale niech mnie ktos uswiadomi, jak sie zachowuje OE, gdy w
    wyskakujacym okienku z prosba o potwierdzenie odbioru nacisnie sie "nie".
    Czy to skutkuje taka wlasnie wiadomoscia, jak dostal przedpiscca, czy
    brakiem jakiejkolwiek?
    (Ja mam na wszystkich kompach "oznacz jako przeczytane po 0 s", czyli
    wiadomosc przestaje byc wyswietlna boldem i oznaczana jako nie przeczytana
    natychmiast po kliknieciu na nia. )
    Chodzi mi o to, czy taki wynik mogl byc skutkiem nacisniecia "nie" w
    odpowiedzi na owo wyskakujace okienko z prosba o potwierdzenie u kogos, kto
    mial ustawione "oznacz jak przeczytane" po wiecej niz 0s. Bo jesli tak, to
    zapewniam Cie, ze nacisniecie "nie" nie oznacza nie przeczytania. Niektorzy
    naciskaja "nie", bo wkurza ich to żądanie.

    I.