PracaGrupypl.praca.dyskusjenadzieja, która legła w gruzach..... › Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    From: Jarek Hirny <a...@h...pl>
    Subject: Re: nadzieja, która legła w gruzach.....
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 16 Jul 2005 00:16:29 +0200

    On Fri, 15 Jul 2005 22:24:13 +0200, Immona wrote:

    > Ok. Bardzo przepraszam za ten straszny OT, ktory powinnien byc rozpatrywany
    > na grupie czytniki, ktorej mi sie nie chce sciagac.
    > Przestawilam "oznacz jako przeczytane" na "po 2s" i wyslalam sama do siebie
    > wiadomosc z żądaniem potwierdzenia. Okienko z żądaniem wyskoczylo
    > natychmiast, nie po 2s i nie mialam mozliwosci skutecznie, czyli w sposob

    Nienienie, mieszasz dwa pojęcia.

    "oznacz jako przeczytana" dotyczy tylko tego, co sama widzisz w czytniku.
    Tj. czy dany mejl wyświetla się dla Ciebie jako nowy, czy też nie. Nie ma
    to żadnego związku z potwierdzaniem odebrania wiadomości. 2s oznaczają, że
    po dwóch sekundach na ,,przeczytany'' -- lokalnie i tylko lokalnie.
    Przestanie być wyświetlany boldem w headers pane, innymi słowy.

    Żądanie potwierdzenia się pojawia zawsze natychmiast po wybraniu mejla.
    ,,Tak'' generuje mejla zwrotnego z potwierdzeniem, ,,Nie'' bodajże ignoruje
    wszystko. Niektóre czytniki mają osobno ,,Ignoruj'' (które działa tak, jak
    powyżej) i ,,Nie'', które *generuje* wiadomość zwrotną z informacją o
    *nieprzeczytaniu*.

    > kasujacy wiadomosc, nacisnac "delete"; musialam wybrac "tak" lub "nie". Jaka
    > akcja przy jakich ustawieniach generuje wiadomosc, ktora dostal autor watku?

    W OE -- żadna. Nie ma takiej funkcji.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    dulocracy - A government formed of privileged slaves