PracaGrupypl.praca.dyskusje › "na czarno"

  • 51. Data: 2005-08-14 21:30:48
    Temat: Re: "na czarno"
    Od: Tomasz Nazar <t...@m...com>

    Zbyszek Tuźnik napisał(a):

    > A tak z *normalnych* gospodarek?
    >
    > Zbyszek

    Z *normalnych* gospodarek, to chyba w Polsce jest najlepiej.
    Slyszalem, ze ponoc raj na ziemi. :>

    t.

    --
    _i______'simplicity_is_the_key'__________tomasz_naza
    _ii____'i_am_concern_oriented'__________________iiuw

  • 52. Data: 2005-08-15 14:07:21
    Od: "Immona" <c...@w...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > E, nawet Watykan ma jakieś niezależne źródła przychodu -- poczta czy
    > turystyka... a Świętopietrze nie jest dobrowolne, w zasadzie. :)

    Ale na poziomie skladek od szeregowych wiernych jest pelna dobrowolnosc,
    wlaczajac w to kraje, gdzie istnieje podatek koscielny zamiast rzucania na
    tace, bo "podatek" ow sie placi tez dobrowolnie. Ze z owych dobrowolnie
    ofiarowanych pieniedzy jednostka administracyjna musi okreslona ilosc
    przekazac gdzies dalej, to juz raczej "wewnetrzna administracja zebranymi
    pieniedzmi", a nie przymusowe podatki. Sprzedaz znaczkow czy biletow tez
    jest oparta na dobrowolnosci, bo nikogo nie zmusisz, zeby kupil :)

    I.

  • 53. Data: 2005-08-15 18:53:56
    Od: camel <g...@f...gotdns.com>

    On 2005-08-13 10:46:03 +0200, Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl> said:

    > Myślę, że skuteczniejsze i pożyteczniejsze, byłyby kary grzywny -
    > oczywiście o ile jest z czego ją (karę grzywny) egzekwować. Dopiero ja
    > nie ma z czego to za kratki.

    Czyżby przedstwiciel "klasy panującej" uprawia tu "wychowanie
    okradanych"? Jak ma forsy jak lodu a tylko rżnie na podatkach - grzywna
    wystarczy. Jak nie zapłacił, bo nie_ma_z_czego, to do pierdla. Nie ma
    litości dla biedy! Wspieraj partię czynem - umieraj przed terminem!

    camel[OT]

  • 54. Data: 2005-08-17 08:35:46
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    camel napisał(a):

    Jesteś za głupi, żeby ci więcej odpisać.

    Zbyszek

  • 55. Data: 2005-08-17 08:36:54
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Tomasz Nazar napisał(a):

    > Z *normalnych* gospodarek, to chyba w Polsce jest najlepiej.
    > Slyszalem, ze ponoc raj na ziemi. :>

    I to chyba kończy "dyskusję".
    Dziękuje za wkład własny, ale MSZ niepotrzebnie wstawałeś z tego łóżka.

    Zbyszek

  • 56. Data: 2005-08-17 11:08:56
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Piotr Klaban" <m...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Czysto teoretycznie: nie powinno sie robic nic na czarno.
    > Poza tym, ze jest to oszustwo podatkowe, to jest to niemoralne.

    Gdy napadnie Cię banda huliganów to przyłożenie któremuś
    w japę też jest niemoralne? Gdyby system podatkowy był uczciwy,
    a ZUS nie byłby czarną dziurą bez dna to może miałbyś rację...

    MS