PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek mieszkaniowy

  • 1. Data: 2005-08-11 09:02:10
    Temat: Zasilek mieszkaniowy
    Od: Keeper <m...@g...pl>

    Witam,

    Niedawno podjalem prace w Krakowie, zameldowany jestem w lublinie. Czy
    przysluguje mi cos takiego jak zasilek mieszkaniowy w zwiazku z tym, ze
    pochodze z innego miasta i mieszkam na stancji? Jakie sa przepisy
    odnosnie zasilku mieszkaniowego? Czy w prawie pracy sa jakies inne
    zasilki dla osob ktore przeprowadzily sie i podjely prace w innym miescie?
    Z gory dziekuje za odpowiedz na moje pytania :).

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2005-08-11 11:44:08
    Temat: Re: Zasilek mieszkaniowy
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    cos takiego to moze ci co najwyzej zaproponowac pracodawca w ramach ZFSS

  • 3. Data: 2005-08-11 11:45:00
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Keeper" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktore przeprowadzily sie i podjely prace w innym miescie?
    > Z gory dziekuje za odpowiedz na moje pytania :).

    Jest jakiś dodatek z racji dojazdów do pracy, ale Ty chyba nie
    jeździsz codziennie z Lublina do Krakowa?

    MS

  • 4. Data: 2005-08-11 17:38:36
    Od: "Koziorozec" <k...@g...pl>

    > Jest jakiś dodatek z racji dojazdów do pracy, ale Ty chyba nie
    > jeździsz codziennie z Lublina do Krakowa?

    Nie będzie to odpowiedź na Twoje pytanie, ale...
    W przypadku zameldowania w innym miejscu niż miejsce wykonywanej pracy
    można zwiększyć koszty przychodu - chyba o 25% albo o rzeczywistą kwotę
    wydatków, np. na dojazd (nie pamiętam - musisz sprawdzić).
    Z tego, co się orientuję, to nie musisz codziennie dojeżdżać do pracy z
    miejsca
    zameldowania - liczy się fakt, że gdzie indziej jesteś zameldowany, a gdzie
    indziej wykonujesz pracę.

    --
    Koziorozec

  • 5. Data: 2005-08-12 09:37:35
    Od: "gromax" <g...@N...interia.pl>

    to się nazywa "podwyższone koszty uzyskania dochodu"

    http://www.izbaskarbowa.lodz.pl/index.php?page=know&
    id=1463

  • 6. Data: 2005-08-12 11:06:31
    Od: Keeper <m...@g...pl>

    Użytkownik Koziorozec napisał:

> [...]
    > miejsca
    > zameldowania - liczy się fakt, że gdzie indziej jesteś zameldowany, a gdzie

    dziekuje za odpowiedz, czy ktos jeszcze moze to potwierdzic, ze nie ma
    znaczenia ze nie dojezdzam z lublina do krakowa i moge podwyzszyc o 25%
    koszty? :)

    Marcin

  • 7. Data: 2005-08-12 11:06:43
    Od: Keeper <m...@g...pl>