PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie

  • 1. Data: 2005-08-11 07:40:07
    Temat: pytanie
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    jestem programista. Poza tym zajmuje sie rowniez ustalaniem wymagan z
    klientem, testami, ogolnie nie przypada mi tylko pozyskiwanie klienta. Od
    startu projektu (nie sa duze, jedna osoba robi je w 2-3 miesiace) wykonuje
    99,99% pracy z nim zwiazanej. Przynosi to firmie ok. 8-10 tysiecy zysku
    miesiecznie na czysto.

    Chcialbym dowiedziec sie jak w innych firmach ksztaltuja sie zarobki osob
    wykonujacych podobna prace w stosunku do zysku, ktory uzyskuja.

  • 2. Data: 2005-08-11 16:08:56
    Temat: Re: pytanie
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2005 09:40:07 +0200, "Piotrek" <p...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]

    >Chcialbym dowiedziec sie jak w innych firmach ksztaltuja sie zarobki osob
    >wykonujacych podobna prace w stosunku do zysku, ktory uzyskuja.

    A firma ma tylko jednego pracownika?
    Poza tym - skoro nie masz zagwarantowanej prowizji albo premii od
    kontraktu/zadania, to po co właściwie pytasz?

  • 3. Data: 2005-08-12 07:17:47
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Sławomir Szyszło wrote:
    > A firma ma tylko jednego pracownika?

    Firma ma 14 pracownikow. Przy czym akurat programowaniem zajmuje sie
    jedynie ja - reszta to sprzetowcy, sieciowcy i handlowcy. Oni sa rozliczani
    wg innych zasad, czesc prowadzi wlasna dzialalnosc i wystawia faktury firmie
    macierzystej.

    > Poza tym - skoro nie masz zagwarantowanej prowizji albo premii od
    > kontraktu/zadania, to po co właściwie pytasz?

    Strzal w dziesiatke. Pytam poniewaz zaproponowano mi dodatek do pensji w
    procentu wypracowanego przeze mnie dochodu. Chcialbym sie zatem dowiedziec
    jaki procent funkcjonuje w innych firmach.