PracaGrupypl.praca.dyskusje › Delegacja

  • 1. Data: 2005-08-11 12:51:31
    Temat: Delegacja
    Od: "madej" <r...@o...pl>

    Co zrobić aby zmusic pracodawce do wypłacania delegacji.

  • 2. Data: 2005-08-11 13:04:24
    Temat: Re: Delegacja
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "madej" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co zrobić aby zmusic pracodawce do wypłacania delegacji.

    przestać na nie jeździć?

  • 3. Data: 2005-08-11 15:40:43
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    Delegacje w czesci frim dostje sie przed wyjazdem celem podsteplowania ,a w
    czesci wypelnia sie po przyjezdzie .
    W Twoim pytaniu nie chodzi raczej o delegacje ,tylko o to w jaki sposób
    rozmawiać z pracodawcą .

    Scena :
    szef zapyta : tak Pan dla klienta jezdzi ?
    odpowiedz : nie mam kasy na takie wyjazdy, delegacje mam nie płacone !
    scena bardziej jak wystapienie o fundusz reprezentacyjny lecz można
    zastosować.

    Czesto i daleko jeżdzisz w delegacje ,w jakiej branży ?

    pozdrawiam
    rafal

  • 4. Data: 2005-08-11 17:04:41
    Od: "madej" <r...@o...pl>

    pracuje od niedawna w firmie X w poprzedniej pracy jak wyjezdzalem w
    delegacje to za dzien dostawalem 20 zł. A teraz pracodawca nawet nie
    wspomina o tym. Czy jest gdzies w kodeksie pracy zapisane ze on musi to
    wyplacac, jezeli wykonywana praca nie jest w miejscu zamieszkania.

  • 5. Data: 2005-08-11 18:23:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 11 Aug 2005 19:04:41 +0200, "madej" <r...@o...pl> wrote:

    >pracuje od niedawna w firmie X
    nie slyszalem o firmie X.

    >w poprzedniej pracy jak wyjezdzalem w
    >delegacje to za dzien dostawalem 20 zł.
    obecna stawka diety to 21 zl chyba.

    >Czy jest gdzies w kodeksie pracy zapisane ze on musi to
    >wyplacac, jezeli wykonywana praca nie jest w miejscu zamieszkania.
    To nie tak. Dieta nie nalezy sie za wykonywanie pracy poza miejscem
    zamieszkania :) Bo wiekszosc ludzi ktorych znam dostawalaby diete :)
    Malo kto pracuje w swoim mieszkaniu :)

    a powazniej: czy pracujesz w siedzibie pracodawcy czy jezdzisz na
    wyjazdy poza miejscowosc pracodawcy na dluzej niz 8h dziennie?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2005-08-11 19:40:55
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:ddg0fv$qgr$1@atlantis.news.tpi.pl madej <r...@o...pl>
    pisze:

> [...]
    > wspomina o tym. Czy jest gdzies w kodeksie pracy zapisane ze on musi to
    > wyplacac, jezeli wykonywana praca nie jest w miejscu zamieszkania.
    To nie jest w KP. Regulują to:
    - Rozp. Ministra Pracy i polityki socjalnej z dnia 19 grudnia 2001 r. w
    sprawie szczegółowych zasad ustalania oraz wysokości należności
    przysługujących pracownikowi z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju.
    (Dz. U. Nr 151, poz. 1720).
    - zostało trochę zmienione: Rozp. Ministra Gospodarki i pracy z dnia 8
    grudnia 2004 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wysokości oraz warunków
    ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej
    lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na
    obszarze kraju (Dz. U. Nr 271, poz. 2686).
    (podobne rozp. jest dla wyjazdów zagraniczych)

    A stawki masz tu: http://www.biznespartner.pl/index.php?id=504
    Możesz też poczytać: http://popmedia.pl/main/a/36/id/97

    Pracodawca zwyczajnie łamie prawo pracy.

    Jotte