PracaGrupypl.praca.dyskusje › urzad pracy a praca na zlecenie

  • 1. Data: 2009-02-10 07:25:07
    Temat: urzad pracy a praca na zlecenie
    Od: Rincewind <r...@w...pl>

    Witam!

    Mam następujący problem:
    Moja bezrobotna (bez prawa do zasiłku) dziewczyna ma możliwość dorobić
    na umowę-zlecenie. Praca ma trwać 2 dni.
    Jak to trzeba załatwić z Urządem Pracy?
    W/g przepisów w ciągu 7 dni trzeba poinformować urząd o rozpoczęciu
    pracy, czyli się wyrejestrować. Ale w momencie tego zgłoszenia praca już
    się zakończy i musiałaby się ponownie zarejestrować.
    Czy to oznacza że może w urzędzie jednocześnie się wyrejestrować i
    zarejestrować z powrotem?

    Kajko

  • 2. Data: 2009-02-11 07:45:14
    Temat: Re: urzad pracy a praca na zlecenie
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 08:25:07 +0100, Rincewind napisał(a):

> [...]
    > się zakończy i musiałaby się ponownie zarejestrować.
    > Czy to oznacza że może w urzędzie jednocześnie się wyrejestrować i

    Tak...
    Wyrejestrowanie nastąpi z dniem rozpoczęcia umowy-zlecenia, natomiast
    rejestracja z dnie złożenia odpowiednich dokumentów po zakończeniu UZ.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl