PracaGrupypl.praca.dyskusjelosy ogloszen w sprawie pracy... › Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    From: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: losy ogloszen w sprawie pracy...
    Date: Wed, 13 Aug 2003 16:26:26 +0200

    Dnia 2003-08-13 15:56:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Al* skreślił te oto słowa:

    > no i oczywiscie w to wszystko wtapia sie szarmancki ton i wyzszosc swoich
    > przekonan nad wszystkimi, swoja droga ciekawi mnie jakiego rodzaju byly to
    > bledy, uwazam ze kazdy ma do nich prawo.

    IMO w dobrym CV i LM nie ma prawa byc zadnego bledu ortograficznego.
    A jak ktos uwaza, ze ma prawo w CV popelnic blad to musi byc albo swietnym
    specjalista albo musi sie liczyc z tym, ze zostanie zdyskwalifikowany za
    ten bład własnie.
    Nikt nikogo do niczego nie zmusza. Przeciez ani ja, ani Anna nie mamy prawa
    wymagac by wszyscy mieli CV bez bledow, mamy natomiast prawo wyrzucic CV z
    bledem do kosza :)

    > Moze to byly takie bledy ktore
    > wcale nie dyskwalifikuja kandydatek,

    Jaki bład ortograficzny nie dyskwalifikuje kandydatki na sekretarke?

    > poniewaz osoba przegladajaca CV
    > okazala sie niekompetentna i sama popelniala bledy ?

    No to taka kandydatka miała pecha. "A my pechowców nie potrzebujemy" :)

    Ps. próbujesz sugerowac, ze CV pod wzgledem ortograficznym powinien
    przeglądac jedynie swietny polnista, a pod wzgledem przejrzystosci jedynie
    swietny - dajmy na to grafik?

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102