PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres › lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
    From: "berliner.mauer" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
    Date: 22 Jan 2007 11:36:38 -0800

    Witam,

    Pracodawca wręczył mi (oraz reszcie zespołu) lojalkę na 3 letni
    okres oraz na kwotę o równowartości ponad 40 tys zł w przypadku
    rozwiązania umowy z mojej przyczyny. Jestem w trakcie szkolenia i
    rzekomo to ta inwestycja jest powodem zabezpieczenia się z jego strony
    - na szkolenie zostałem wysłany. Nikt ze mną nigdy nie rozmawiał w
    sprawie tej umowy - myślę że porządnie bym się zastanowił
    podpisując umowę o prace (na czas 1 roku).

    Data na lojalce jest z przed tygodnia. Kwota jest niebagatelna i
    biorąc pod uwagę dynamiczny rynek pracy IT przyjęcie powyższej
    lojalki oznacza dla mnie uwiązanie z pracodawcą. W umowie jest zapis
    o możliwości zamrożenia wynagrodzenia - myślę że całkiem
    możliwy w realizacji.

    Chciałbym pomimo to nadal pracować w firmie choć przyznam, że w tym
    momencie zaczynam się rozglądać coraz bardziej za inną pracą.
    Jutro odbędę poważną rozmowę z szefem. Proszę o porady w jaki
    sposób podważyć poprawność takiej umowy.
    Przyznam że nie jestem zdziwiony samym faktem obecności lojalki ale
    kwota i czas trwania umowy są dla mnie nie do przyjęcia.
    Umowa została wręczona na zasadzie: "masz" bez słowa wyjaśnienia.

    Pozdrawiam,