PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres › Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
  • Data: 2007-01-22 20:36:16
    Temat: Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chciałbym pomimo to nadal pracować w firmie choć przyznam, że w tym
    momencie zaczynam się rozglądać coraz bardziej za inną pracą.
    Jutro odbędę poważną rozmowę z szefem. Proszę o porady w jaki
    sposób podważyć poprawność takiej umowy.
    Przyznam że nie jestem zdziwiony samym faktem obecności lojalki ale
    kwota i czas trwania umowy są dla mnie nie do przyjęcia.
    Umowa została wręczona na zasadzie: "masz" bez słowa wyjaśnienia.

    Pozdrawiam,

    O to chodzi aby kwota była nie do przyjęcia. Podpiszesz i pracujesz 3 lata
    bez podwyżki i nie możesz się zwolnić o to w tej umowie chodzi.

    Powiedz po prostu prawdę czyli, że chcesz pracować ale nie podpiszesz bo nie
    podoba ci się takie stawianie sprawy. A jak chcą cię związać z firmą to
    niech lepiej dadzą coś na zachęte czyli obiecają premie 40 tyś zł po 3
    latach pracy :).