PracaGrupypl.praca.dyskusjelojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres › Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
  • Data: 2007-01-22 20:47:16
    Temat: Re: lojalka na zbyt wysoką kwotę i długi okres
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel> szukaj wiadomości tego autora

    Pracodawca wręczył mi (oraz reszcie zespołu) lojalkę na 3 letni
    okres oraz na kwotę o równowartości ponad 40 tys zł w przypadku
    rozwiązania umowy z mojej przyczyny. Jestem w trakcie szkolenia i
    rzekomo to ta inwestycja jest powodem zabezpieczenia się z jego strony
    - na szkolenie zostałem wysłany. Nikt ze mną nigdy nie rozmawiał w
    sprawie tej umowy - myślę że porządnie bym się zastanowił
    podpisując umowę o prace (na czas 1 roku).

    RE:

    A 40 tys. zl ma sie w ogole w jakis sposob do kosztow szkolenia?

    pozdr
    zasiu