PracaGrupypl.praca.dyskusje › ok 100zl miesiecznie jaka praca ?

  • 1. Data: 2005-11-21 14:53:54
    Temat: ok 100zl miesiecznie jaka praca ?
    Od: LinuxLover <l...@c...pl>

    Jaka prace polecacie w ktorej moznaby zarabiac ok +/- 100zl miesiecznie,
    niezbyt absorbujaca(np weekendy), moze zdalna, czy cos wogole takiego
    istnieje ?

    Pozdrawiam LinuxLover
    --
    "Microsoft isn't evil, they just make really crappy operating systems."
    --==| http://slackware.com | http://debian.org | http://gentoo.org |=--

  • 2. Data: 2005-11-21 15:04:57
    Temat: Re: ok 100zl miesiecznie jaka praca ?
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    LinuxLover <p...@c...pl> Monday 21 of November
    2005 15:53

    > Jaka prace polecacie w ktorej moznaby zarabiac ok +/- 100zl miesiecznie,
    > niezbyt absorbujaca(np weekendy), moze zdalna, czy cos wogole takiego
    > istnieje ?
    > Pozdrawiam LinuxLover

    Zapewne za zdalną administację średnim serwerkiem tyle byś dostał (bo skoro
    tylko 100 to nie będzie to "poważna praca")

    --
    Rafał Maj

  • 3. Data: 2005-11-21 15:27:58
    Od: jerry <j...@i...pl>

    Użytkownik LinuxLover napisał:
    > Jaka prace polecacie w ktorej moznaby zarabiac ok +/- 100zl miesiecznie,
    > niezbyt absorbujaca(np weekendy), moze zdalna, czy cos wogole takiego
    > istnieje ?

    możesz rozdawać ulotki albo roznosić "Echo Miasta" ;)
    pozdrawiam,

  • 4. Data: 2005-11-21 20:19:12
    Od: d...@g...pl

    > Jaka prace polecacie w ktorej moznaby zarabiac ok +/- 100zl miesiecznie,
    > niezbyt absorbujaca(np weekendy), moze zdalna, czy cos wogole takiego
    > istnieje ?

    100 zeta? Malo; bardzo malo. Pewnie robienie stron www- dziabniesz od czasu do
    czasu cus w php'ie, albo we flashu i w miesiac sie zrobi pod warunkiem ze
    bedziesz sie baardzo opierdzielal; zaspiewasz 100 zeta to zleceniodawca sie
    tylko ucieszy. Mozesz takze pisac programy dla studentow infy.

  • 5. Data: 2005-11-21 22:46:49
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    d...@g...pl napisał(a):

> [...]
    > albo we flashu i w miesiac sie zrobi pod warunkiem ze bedziesz sie
    > baardzo opierdzielal; zaspiewasz 100 zeta to zleceniodawca sie tylko

    Te, idź może psuć rynek komuś innemu, co? ;-)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2005-11-22 09:05:15
    Od: d...@g...pl

    > Te, idź może psuć rynek komuś innemu, co? ;-)

    To ten rynek da sie zepsuc jeszcze bardziej? :>

  • 7. Data: 2005-11-22 11:12:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    LinuxLover napisał(a):
    > Jaka prace polecacie w ktorej moznaby zarabiac ok +/- 100zl miesiecznie,
    > niezbyt absorbujaca(np weekendy), moze zdalna, czy cos wogole takiego
    > istnieje ?

    "pogotowie komputerowe" na mala skale, calujac w "target" gdzie synkowi
    sie komputer zawirusowal totalnie, tatus dzwoni wiec po "pogotowie",
    przyjezdzasz reinstalujesz system i inkasujesz 100zl...

  • 8. Data: 2005-11-22 12:22:48
    Od: LinuxLover <l...@c...pl>

    Dnia Tue, 22 Nov 2005 12:12:10 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > "pogotowie komputerowe" na mala skale, calujac w "target" gdzie synkowi
    > sie komputer zawirusowal totalnie, tatus dzwoni wiec po "pogotowie",
    > przyjezdzasz reinstalujesz system i inkasujesz 100zl...

    Podoba mi sie ten pomysl ^^

    Pozdrawiam LinuxLover

  • 9. Data: 2005-11-22 12:48:24
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    LinuxLover <l...@c...pl> wrote in

    > Jaka prace polecacie w ktorej moznaby zarabiac ok +/- 100zl miesiecznie,
    > niezbyt absorbujaca(np weekendy), moze zdalna, czy cos wogole takiego
    > istnieje ?

    ojoj; jezeli twierdzisz, ze satysfakcjonuje Cie 100zl miesiecznie za
    prace w weekendy, to bardzo mi Ciebie zal; to daje 25zl za weekend;
    zakladajac, ze weekend to sobota i niedziela, to masz po 12.50zl za
    dzien; stawka za prace w supermarkecie (taka, ze naprawde nie ma
    wiekszego problemu z jej zdobyciem - mowa oczywiscie o miastach)
    to okolo 4zl za godzine; wychodza niecale cztery godziny "pracy" dwa
    dni w tygodniu;

    moze napiszesz cos wiecej o sobie?? jestes przypadkiem uczniem lub
    studentem?? moze korepetycje; 20zl/60min (moze 25zl);

    pzdrv;
    adas;

  • 10. Data: 2005-11-22 12:50:10
    Od: "Jarod" <b...@N...gazeta.pl>

    > To ten rynek da sie zepsuc jeszcze bardziej? :>

    No jak zaczna robic stronki po 100zl to pewnie sie da...
    Jarod