PracaGrupypl.praca.dyskusje › jakie są zarobki młodego inżyniera?

  • 21. Data: 2003-07-10 08:58:18
    Temat: Re: jakie są zarobki młodego inżyniera?
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    Ciesze sie , ze sie udalo ;)
    > Na koniec chcialbym dodac jednak ze z praca dla absolwentow wcale nie
    > jest wesolo, w moim przypadku amerykanski wlasciciel mojej firmy
    > zarzyczyl sobie aby szukac nowych pracownikow wsrod aboslwentow.
    A wiesz dlaczego ? Ma w nosie "mloda krew" Za zatrudnienie kazdego
    absolwenta mozna wyrwac ok 40kPLN z funduszy pomocowych wiec dlatego byles
    "poszukiwanym towarem"

    Maniek Camry
    GG: 2220373

  • 22. Data: 2003-07-10 17:13:11
    Od: "artex" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Mariusz (Maniek) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:bej9rf$spb$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > A wiesz dlaczego ? Ma w nosie "mloda krew" Za zatrudnienie kazdego
    > absolwenta mozna wyrwac ok 40kPLN z funduszy pomocowych wiec dlatego byles

    ale oprocz mnie absolwenta przyjeli, studentke ostatniego roku i chlopaka
    ktore skonczyl 3 lata temu studia ale jezdzil sobie po stanach pracujac
    dorywczo.
    tak wiec nie koniecznie chodzilo o te kase z funduszu
    aj