PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakaz pracy w godzinach nocnych

  • 1. Data: 2003-07-08 21:04:45
    Temat: zakaz pracy w godzinach nocnych
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Witam.
    Wracam do pracy po dluzszym okresie chorobowym. Chcialabym poprosic lekarza,
    orzekajacego o zdolnosci o pracy, aby zaznaczyl, iz pracownik nie powinien
    pracowac w godzinach nocnych. Aczkolwiek chcialabym sie dowiedziec, czy
    lekarz moze taki zakaz, tudzież zalecenie wydać na określony czas, np. pół
    roku. I ewentualnie, jakie konsekwencje może to nieść w przypadku podjęcia
    pracy u innego pracodawcy.
    Czy w swiadectwie pracy pracodawca zawrze informacje o zakazie pracy w nocy?

    Zaznaczam, iż przeglądałam przepisy Kodeksu Pracy, ale nie rozwiało to
    moich wątpliwości.
    Bede wdzieczna za wszelkie rady i sugestie.

    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 2. Data: 2003-07-09 12:25:46
    Temat: Re: zakaz pracy w godzinach nocnych
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > moich wątpliwości.
    > Bede wdzieczna za wszelkie rady i sugestie.

    Zobacz na art 55 par. 1 oraz art 231 kp. Zwróć uwagę że mówi sie w nich o
    orzeczeniu lekarskim. Zapoznaj się Rozp. MZiOS z dnia 30.05.1996 DzU nr 69,
    zm.nr 60/97 poz 375, zm.nr 159 /98 poz.1057 -tam wszystko znajdziesz.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-07-09 13:53:21
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Dziękuję za odpowiedz.